fbpx

کم‌تر کار کن و کارهای بیشتری انجام بده، راهنمایی برای موفقیت در دنیای کار

کم‌تر کار کن و کارهای بیشتری انجام بده، راهنمایی برای موفقیت در دنیای کار

کم‌تر کار کن و کارهای بیشتری انجام بده، راهنمایی برای موفقیت در دنیای کار

 

کم‌تر کار کن و کارهای بیشتری انجام بده!

جمله‌اش هم هیجان‌انگیز است، نه؟! اگر واقعاً بتوانیم در زمان کم‌تر و کار کم‌تر بازدهی بهتری داشته باشیم یک هیچ از همه‌ی دنیا جلو می‌افتیم!

می‌دانستید برخی از شرکت‌های خوب آمریکا و دنیا افراد تنبل را استخدام می‌کنند؟

چون این آدم‌ها همیشه به دنبال سریع‌ترین و راحت‌ترین راه‌حل‌ها برای نتیجه‌ی دلخواه هستند و این بازدهی خوب آن‌ها در آخر بازدهی شرکت را هم بالا می‌برد!ً

امروز می‌خواهیم با راهکارهایی آشنا شویم که کمک می‌کند در کوتاه‌ترین زمان بهترین بازده را در محیط کاریتان داشته باشید:

  • اولویت‌بندی:

کارهایتان را اولویت‌بندی کنید و ابتدا به کارهای مهم‌تر بپردازید و ذهن و انرژیتان را بر روی آن‌ها بگذارید.

  • زمان استراحت:

برای خودت زمان استراحت تعیین کن. معمولاً هر چه بیشتر و طولانی‌تر به انجام یک کار مشغول باشید کم کم نه تنها انرژی و انگیزه‌تان از بین می‌رود بلکه تمرکزتان نیز به هم می‌خورد و دیگر نمی‌توانید مانند ابتدای کار به خوبی کار کنید، هر 25 دقیقه، نیم ساعت یا … استراحت کنید و انرژی‌تان را جمع کنید.

  • انجام چند کار به صورت هم‌زمان:

شاید در ابتدا فکر کنید نتیجه‌ی انجام چند کار به صورت هم‌زمان رضایت‌بخش خواهد بود اما حقیقت چیز دیگری است. اگر اصرار بر انجام چند کار به صورت هم‌زمان داشته باشید نه تنها زمان کم‌تری صرف نمی‌کنید بلکه این زمان بیشتر هم می‌شود و در آخر هیچ‌کدام از کارها به بهترین نحو انجام نگرفته‌اند.

  • درخواست کمک:

اگر می‌دانید فرد دیگری می‌تواند کاری را به نحو احسنت انجام دهد از او درخواست کمک کنید و خودتان را مشغول انجام کار با ارزش دیگری کنید.

  • تکنولوژی:

اگر فکر می‌کنید تکنولوژی جدید می‌تواند کاری که شما باید ساعت‌ها برایش زحمت بکشید را در کوتاه‌ترین زمان به خوبی انجام دهد، حتماً از تکنولوژی استفاده کنید.

  • هدف‌گذاری:

برای هفته خود هدفی معین کنید و با خودتان عهد ببندید که این کار را تا آخر هفته انجام خواهید داد و برایش برنامه‌ریزی کنید.

  • توانایی نه گفتن:

از نه گفتن نترسید، اگر شخصی از شما درخواستی داشت و درخواست او با اولویت‌های شما یکسان نبود، به راحتی به او بگویید نه! خجالت نکشید به هر حال این شخص از شما می‌خواهد زمانی از زندگی‌تان را به او اختصاص دهید.

  • تمرکز بر نتیجه و نه زمان سپری شده:

در آخر این نتیجه است که برای شما مفید است و نه زمانی که صرف آن کار کردید پس به جای تمرکز بر ساعت‌ها بر نتیجه‌ها تمرکز کنید.

One Key Visa Inc. | All Rights Reserved