fbpx

چگونه بهترین رستوران های کشور آمریکا را پیدا کنم؟ 

چگونه بهترین رستوران های کشور آمریکا را پیدا کنم؟ 

یکی از ابتدایی‌ترین تفریحات بشر غذا خوردن است؛ خصوصاً هنگامی‌که برای اولین بار به شهر یا کشور جدیدی می‌روید، دوست دارید با غذاها و بهترین رستوران‌های شهر آشنا شوید؛ اما چگونه می‌توانید بهترین رستوران‌ها را پیدا کنید؟

در کشور آمریکا، رستوران‌های بسیار زیادی مطابق با ذائقه‌های متفاوت وجود دارد؛ اما آیا شما می‌توانید تمام رستوران‌ها را امتحان کنید؟ مطمئناً خیر. پس چاره چیست؟ یک‌بار دیگر باید دست به دامن تکنولوژی شویم. امروزه برنامه‌های بسیار زیاد و متنوعی وجود دارند که می‌توانند بهترین رستوران‌ها و نزدیک‌ترین آن‌ها را به شما نشان دهند.

  1. Yelp:

برنامه‌ی Yelp، یکی از بهترین و جامع‌ترین برنامه‌های خدماتی می‌باشد. شما به‌وسیله این برنامه می‌توانید بهترین و نزدیک‌ترین رستوران که مناسب بودجه‌تان می‌باشد را بیابید، نظرات دیگر مشتری‌ها را بخوانید، در رستوران دلخواه میز رزرو کنید و غذا سفارش دهید. این برنامه منحصراً مربوط به رستوران نیست و دیگر کسب‌وکارها نیز در آن فعالیت دارند.

  1. Foursquare:

این برنامه به شما امکان می‌دهد که انتظارات خود را از یک غذای خوشمزه بیان کنید و سپس برنامه رستوران‌هایی را به شما نشان می‌دهد که مناسب ذائقه شما هستند. اگر سلیقه‌ی غذایی شما با فرد دیگری یکسان است می‌توانید پیشنهادهای او را ببینید. همچنین این برنامه بهترین غذای هر رستوران را نیز به شما معرفی می‌کند.

  1. Urbanspoon:

برنامه Urbanspoon به شما امکان می‌دهد تا بهترین رستوران از نظر نمره، فاصله و درجه‌ی محبوبیت را انتخاب کنید، منوی رستوران و عکس غذاها را ببینید و میز رزرو کنید.

  1. OpenTable:

این برنامه یکی از بهترین برنامه‌های رزرو میز در رستوران هاست. شما به‌وسیله‌ی این برنامه می‌توانید، در نزدیک‌ترین و بهترین رستوران میز رزرو کنید و از دوستانتان نیز دعوت کنید.

  1. Foodi:

برنامه Foodi فضایی برای کاربران خود فراهم می‌کند که بتوانند نظرات خود در مورد رستوران‌ها و غذاها را ثبت کنند و در نتیجه بهترین رستوران و بهترین غذا را پیدا کنند.

  1. Tripadvisor:

این برنامه یکی از واجبات چمدان سفر است. به‌وسیله ی این برنامه می‌توانید با بهترین هتل‌ها، رستوران‌ها و دیگر تفریحات آشنا شوید.

با کمک این برنامه‌ها می‌توانید کاری کنید که به شکمتان خوش بگذرد،

شکم خوشحال= زندگی خوشحال

One Key Visa Inc. | All Rights Reserved