fbpx

چند نکته در مورد چگونگی پس انداز در زندگی دانشجویی در ایالات متحده آمریکا

چند نکته در مورد چگونگی پس انداز در زندگی  دانشجویی در ایالات متحده آمریکا

به جای رفتن به  کافه تریا، آشپزی را خودتان انجام دهید.

یکی از مزیت های  زندگی خارج از دانشگاه این است که باعث می شود شما به غذاخوری دانشگاه گره نخورید و بتوانید برای خودتان پخت و پز کنید.

شرکت در رویدادهای آزاد دانشگاه 

از ویژگی  های  شگفت انگیز در مورد زندگی دانشگاهی در ایالات متحده آمریکا ، رویدادهای رایگان دانشگاه است. از سخنرانی های جالب گرفته تا مسابقات ورزشی و مهمانی ها در بخشهای مختلف. اول از همه و مهمترین نکته این است که این رویدادها علاوه بر  سرگرم کننده بودن  فرصت های خوبی برای ملاقات با افراد جدید را برای شما ایجاد خواهند کرد.

 جایزه: تقریباً همیشه برگزار کنندگان توسط اسپانسرها پشتیبانی می شوند، این بدان معنی است که غذا و نوشیدنی رایگان است.

برای ارتباطات خود از شبکه های اجتماعی استفاده کنید.

طبق مرکز تحقیقاتی پیو، اکثر دانشجویان دانشگاه آمریکایی هر روز از Snapchat و Instagram استفاده می کنند و به بعد از آنها دو برنامه Twitter و Facebook بسیار پر طرفدارند.

به عنوان یک دانشجوی بین المللی منطقی است که دانشگاه خود را از کانال های رسانه های اجتماعی دنبال کنید. رویدادهای آزاد و فوق برنامه دانشگاه روزانه از طریق فیس بوک و اینستاگرام تبلیغ می شوند و گروه هایی به ویژه برای مسکن، استخر، اتومبیل و بازارهای فروش دانشجویی وجود دارد.

نکته: اگر میخواهید چیزی را ارزان بخرید یا بفروشید، Craigslist و Facebook’s Marketplace جز دسته بندی های eBay در ایالات متحده آمریکا هستند.

سفر کم هزینه

متاسفانه ایالات متحده آمریکا دقیقاً به عنوان کشوری با هزینه های کم شناخته نمی شود، اما با کمی برنامه ریزی و تمایل به خارج شدن از نقطه امن  خود ، می توانید تجربه های زیادی را تجربه کنید.

به جای اینکه هزینه های زیادی را صرف پروازهای داخلی کنید، با دوستان خود ماشین اجاره کنید. سفرهای جاده ای نه تنها از نظر قیمت دارای مزیت هستند، بلکه در تنظیمات سفر انعطاف پذیرتر هستید و مناطق بیشتری از کشور آمریکا را می بینید. سفرهای ارزان با اتوبوس و قطار، گزینه های ارزان تر و بهتری از نظر محیط زیست هستند.

One Key Visa Inc. | All Rights Reserved