fbpx

چرا باید انگلیسی را در ایالات متحده آمریکا بخوانم؟

چرا باید انگلیسی را در ایالات متحده آمریکا بخوانم؟

آیا می خواهید انگلیسی یاد بگیرید اما مطمئن نیستید که باید در خانه یا خارج از کشور تحصیل کنید؟ تحصیل انگلیسی در ایالات متحده آمریکا بهترین روش برای یادگیری زبان است. اجازه دهید برخی از مهمترین مزایای تحصیل انگلیسی در ایالات متحده آمریکا را مرور کنیم.

شما در ایالات متحده آمریکا به انگلیسی مسلط خواهید شد

اگر در کشور خود انگلیسی می خوانید، می توانید انتخاب کنید که چه زمانی و کجا مهارت جدید را کار کنید. با این حال، اگر در آمریکا تحصیل کنید، به زبان مسلط و در آن غرق خواهید شد. به جای انتخاب زمان مطالعه، هر لحظه از روز به زبان گوش خواهید داد و صحبت خواهید کرد. هنگام تماشای تلویزیون انگلیسی خواهید شنید و هنگامی که روزنامه یا مجله ای را تحویل می گیرید آن را می خوانید. هنگام سفارش غذا یا رفتن به فروشگاه، لازم است که با مردم صحبت کنید. این نوع غوطه وری هنگام یادگیری زبان جدید مفید است.

در درک انگلیسی بهتر خواهید شد.

هنگامی که شما در خانه انگلیسی می خوانید، شریک یا معلم درس شما احتمالاً همان لهجه شما را دارد. آمریکایی ها لهجه بسیار متفاوتی دارند و در ابتدا می توانید در درک آنها مشکل داشته باشید. این بدان معناست که شما می توانید انگلیسی یاد بگیرید و به ایالات متحده آمریکا بروید، فقط برای درک اینکه نمی توانید حرف مردم را بفهمید.

یادگیری زبان انگلیسی در آمریکا به شما امکان می دهد با زبان جدید و لهجه ها آشنا شوید. به این ترتیب، شما فقط باید یک بار زبان را بجای دو بار یاد بگیرید.

شما یاد خواهید گرفت که مانند آمریکایی ها صحبت کنید

تحصیل زبان انگلیسی در کشور خود محدودیت هایی دارد. حتی اگر زبان را بیاموزید، به زبان عامیانه و محاوره های محلی تسلط نخواهید داشت. در عوض، شما روش رسمی گفتن همه چیز را یاد خواهید گرفت، که باعث می شود مکالمه شما سفت و سخت شود. حتی ممکن است روشی منسوخ برای برقراری ارتباط بیاموزید، که مکالمه با آمریکایی ها را برای شما دشوار می کند.

از طرف دیگر، وقتی انگلیسی را در ایالات متحده آمریکا یاد می گیرید ، یاد می گیرید که چگونه مانند یک محلی صحبت کنید. این به شما کمک می کند مکالمه هایی داشته باشید که به طور طبیعی جریان داشته باشند.

دوستان و مخاطبین حرفه ای ایجاد کنید.

آیا قصد دارید برای کار یا تحصیل به ایالات متحده آمریکا بروید؟ یادگیری زبان انگلیسی در این کشور یک روش خارق العاده برای ایجاد ارتباط است. در حین یادگیری زبان انگلیسی، دوست خواهید شد و حتی می توانید با آنها ارتباط حرفه ای برقرار کنید. سپس می توانید به دوستان و مخاطبین خود اعتماد کنید تا هنگام شروع تحصیل یا کار جدید به شما کمک کنند. خواهید فهمید که داشتن لیستی از مخاطبین هنگام کار یا تحصیل در ایالات متحده همه چیز را قابل کنترل تر می کند.

ببینید آیا کشور آمریکا مناسب است یا خیر؟

تحصیل در آمریکا همچنین به شما کمک می کند تا تعیین کنید این کشور برای شما مناسب است یا خیر. اگر قصد رفتن به دانشگاه  یا کار در اینجا را دارید این بسیار مهم است. این را به عنوان یک آزمون آزمایشی در نظر بگیرید. می توانید آن را امتحان کنید و اگر مناسب است، می توانید قدم بعدی را بردارید.

برای تحصیل در خارج از کشور برنامه ریزی کنید

اینها فقط برخی از دلایلی است که افراد برای تحصیل زبان انگلیسی در آمریکا انتخاب می کنند. همچنین می توانید در فرهنگ کشور آمریکا غرق  شوید، از غذا لذت ببرید، در شهرها بگردید و موارد دیگر. شروع به برنامه ریزی کنید تا بتوانید از این مزایا و موارد دیگر بهره مند شوید.

One Key Visa Inc. | All Rights Reserved