fbpx

طراحی گرافیک در ایالات متحده آمریکا

طراحی گرافیک در ایالات متحده آمریکا

طراحی گرافیک در ایالات متحده آمریکا

طراحی گرافیک با زندگی امروزه عجین شده است. در جلد کتاب ها، بیلبوردهای تبلیغاتی، بسته بندی های محصولات، سایت های اینترنتی و…ردپای طراحی گرافیک دیده می شود.

طراحی گرافیکی ترکیب خلاقیت هنری با تجارت و وسیله ای برای برقراری ارتباط بصری برای فروش کالا یا  تبلیغ تصویر یا اطلاع رسانی به مردم می باشد.

لازمه موفق بودن در رشته گرافیک

برای موفق بودن در رشته گرافیک لازم است که دانشجو خلاقیت داشته باشد، شنونده خوبی باشد، ارتباط موثر را بداند، در طراحی و ترسیم و ایده پردازه ی توانمند باشد. از تاریخ هنر و نظریه طراحی مطلع باشد. اگر این ویژگی ها را دارید تحصیل در طراحی گرافیک در ایالات متحده آمریکا بهترین انتخاب است.

دانشجو گرافیک، تایپوگرافی ، تاریخ هنر، تئوری طراحی ، نظریه رنگ و برنامه های خاص طراحی  را آموزش می بیند.

گرایشات رشته طراحی گرافیک

طراحی گرافیک گرایش هایی مانند طراحی ارتباطات، طراحی تبلیغات، طراحی بصری، انیمیشن‌سازی دیجیتال، عکاسی دیجیتال حرفه‌ای، انیمیشن‌سازی، تصویرسازی رایانه، یا ارتباطات تصویری را در برمی گیرد. 

فرصت های شغلی رشته طراحی گرافیک

فرصت های شغلی  برای طراحی گرافیک در ایالات متحده آمریکا شامل موارد زیر است:

گرافیست، مدیر هنری، طراح ، مدیر خلاق، هنرمند تولید، مدیر هنری و طراح وب.

برترین دانشگاه های رشته طراحی گرافیک

دانشگاه های زیادی رشته گرافیک را ارائه می دهند که از شاخص ترین آنها می توان دانشکده طراحی پارسونز شهر نیویورک که از  دانشگاه‌های برتر هنر و طراحی در کشور آمریکا می باشد نام برد.

دانشگاه خصوصی طراحی رود آیلند از معتبرترین دانشگاه‌های هنر و طراحی در ایالت متحده آمریکا و در سراسر جهان که مستعدترین دانشجویان را می پذیرد. 

موسسه هنر شیکاگو از دانشگاه های خصوصی معتبر و از برترین دانشگاه‌های هنر و طراحی در آمریکا و در سراسر جهان است که هنرمندان موفق زیادی را پرورش داده و اعتبار بین‌المللی زیادی دارد.

One Key Visa Inc. | All Rights Reserved