fbpx

شب سال نوی میلادی

شب سال نوی میلادی:

تقویم رسمی کشور آمریکا، همان طور که خودتان هم می‌دانید، تقویم میلادی است. مردم این کشور سال نوی خود را در تاریخ 1 ژانویه، 11 دی، آغاز می‌کنند. جشن سال نو در ایالات‌متحده آمریکا از 31 دسامبر (شب سال نو، NEW YEAR’S EVE) آغاز می‌شود و تا ساعات اولیه 1 ژانویه (روز سال نو، NEW YEAR’S DAY) ادامه پیدا می‌کند. مردم از این زمان برای بودن در کنار خانواده و دوستانشان استفاده می‌کنند.

بیایید ما هم مانند یک خانواده بزرگ آخرین ثانیه‌های سال 2021 را در کنار هم بگذرانیم، با برخی از سنت‌های این روز آشنا شویم و سپس با هم وارد سال 2022 شویم:

1. مهمانی:

یکی از محبوب‌ترین سنت‌های شب سال نو، برگزاری و شرکت در مهمانی در کنار اعضای خانواده یا دوستان می‌باشد. مردم آمریکا شب سال نو در کنار هم جمع می‌شوند تا ثانیه‌های آخر سال را در کنار هم بگذرانند. معمولاً همه یک صدا با شمارش معکوس ثانیه‌های آخر را می‌شمارند.

2. تماشای جشن تایمز اسکوئر:

میلیون‌ها نفر از سراسر دنیا در شب سال نو برای شرکت در این جشن به نیویورک می‌آیند تا اجرای خوانندگان معروف، مراسم پایین آمدن توپ (Ball Drop) و آتش‌بازی تحویل سال را تماشا کنند. این جشن به‌ صورت زنده از تلویزیون برای افرادی که موفق به حضور در میدان نبودند نیز پخش می‌شود.

    3. بوسه‌ی سال نو:

یکی از سنت‌های دیرینه‌ی سال نو، بوسه سال نو است. درست هنگام تحویل سال عاشقان همدیگر را می‌بوسند.

   4. تصمیم سال نو:

هر سال مردم آمریکا پیش از تحویل سال تصمیم می‌گیرند تا در سال جدید عادت بدی را ترک کنند و عادت خوبی را جایگزین کنند تا در سال جدید یک‌قدم به هدفشان نزدیک‌تر شوند. 

شما قصد دارید در سال جدید چه عادتی را ترک/ اضافه کنید؟

5. خوردن شام سال نو:

یکی از غذاهای محبوب آمریکایی‌ها برای سال نو، Hoppin’ John می‌باشد. این غذا با گوشت خوک، برنج و لوبیا چشم‌بلبلی درست می‌شود. گروهی از مردم اعتقاد دارند خوردن این غذا، در سال جدید برایشان شانس می‌آورد.

   6. خواندن آهنگ Auld Lang Syne:

این آهنگ اسکاتلندی، امروزه توسط بیش‌تر مردم جهان و آمریکا در شب سال نو خوانده می‌شود.

سال نو مبارک!

در کنار همدیگر سال 2021 را هم گذراندیم. از شما ممنونیم که امسال را نیز با ما همراه بودید و به ما اعتماد کردید.

امیدواریم سال 2022 سال شما و سال ما باشد و در کنار همدیگر خاطرات خوش بسیاری بسازیم.

!HAPPY NEW YEAR

One Key Visa Inc. | All Rights Reserved