fbpx

دانشگاه پرینستون آمریکا

آشنایی با دانشگاه پرينستون Princeton University آمریکا

آشنایی با دانشگاه پرينستون Princeton University آمریکا

شهر پرینستون در ایالت نیوجرسی آمریکا واقع شده است. نام این شهر به خاطر دانشگاه شاخص پرینستون مشهور است.

پرینستون، در میان قدیمی ترین کالج های ایالات متحده آمریکا، در شهر آرام پرینستون ، در ایالت نیوجرسی واقع شده است. پرینستون در داخل محوطه دانشگاه تاریخی پوشیده از پیچک خود ، چندین رویداد ، فعالیت و سازمان را ارائه می دهد. ب

دانشگاهی خصوصی و تحقیقاتی که در سال 1746 تاسیس شد. ابتدا با نام دانشکده نیوجرسی آغاز به کار کرد اما یکسال بعد به نیوآرک و نه سال بعد به پرینستون تغییر نام داد.

پذیرش دانشگاه پرینستون

دانشگاه پرینستون قوانین پذیرش بسیار دشواری دارد و گزینش دانشجو در این دانشگاه با قوانین خاص خودش انجام می شود. امکانات آموزشی در سطح بسیار بالایی در پرینستون در اختیار دانشگاهیان قرار دارد. دانشگاه پرینستون برای دانشجویان بین‌المللی امکانات بسیاری را مهیا کرده است .

افتخارات دانشگاه پرینستون

دستاورد دانش‌آموختگان و اساتید دانشگاه پرینستون  ۳۵ جایزه نوبل و ۲۰ مدال افتخار ملی است. کتابخانه دانشگاه پرینستون از مهمترین کتابخانه های علمی و پژوهشی  دنیاست که میلیون ها کتاب و نسخه خطی و غیره را در خود جای داده است.

مقاطع تحصیلی پرینستون

دانشگاه پرینستون در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، رشته‌های گوناگونی را ارائه می دهد. رشته های مقطع دکتری شامل معماری، مهندسی، مدیریت مالی و روابط عمومی می شوند. دانشگاه پرینستون از سراسر جهان، دانشجویان مقطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی در رشته های تحصیلی مختلف را  می پذیرد. 

 دانشجویان پرینستون هنگام ورود به پرینستون تعهدنامه‌ای با نام نظام‌نامه شرافت را که در سال 1893 تدوین شده را  امضا می کنند. در سال های متمادی فعالیت خود، جوایز علمی ارزنده ای از جمله نوبل را به خود اختصاص دهد.

برهای پرینستون ، اعضای لیگ پیچک ، به خاطر تیم های لاکراس مردانه و زنانه کاملاً مشهور شناخته می شوند. دانشجویان در یکی از شش دانشکده مسکونی زندگی می کنند که یک جامعه مسکونی و همچنین خدمات ناهار خوری را ارائه می دهند اما این امکان را دارند که به یکی از بیش از 10 کلوپ غذا خوردن برای سالهای بزرگسالی خود بپیوندند. کلوپ های غذا خوردن به عنوان سازمان های اجتماعی و غذاخوری برای دانشجویانی که به آنها می پیوندند عمل می کنند. شعار غیر رسمی پرینستون ، “پرینستون در خدمت ملت و خدمات بشریت” ، از تعهد دانشگاه به خدمات اجتماعی صحبت می کند.

One Key Visa Inc. | All Rights Reserved