fbpx

برخی از زیباترین دانشگاه‌های آمریکا

برخی از زیباترین دانشگاه‌های آمریکا

برخی از زیباترین دانشگاه‌های آمریکا:

شما هنگام انتخاب دانشگاه به چه مواردی توجه می‌کنید؟

اینکه رشته‌ی مورد نظرتان را داشته باشد؟

واجدالشرایط تحصیل در آن دانشگاه باشید؟

با انتظارات شما همخوانی داشته باشد؟

اینکه از پس هزینه‌های تحصیل در آن دانشگاه بر بیایید؟

و یا اینکه در شهر و ایالتی باشد که دوست دارید؟

و یا …؟

شما به چه فاکتورهایی دقت می‌کنید؟

با اینکه زیبایی فضای دانشگاه نباید تنها معیاری باشد که با توجه به آن تصمیم بگیرید، اما بالاخره ما هم آدمیزاد هستیم و این دانشگاه قرار است برای چند سال خانه‌ی ما باشد و چه کسی خانه‌ی زیبا را دوست ندارد؟

امروز می‌خواهیم با برخی از زیباترین دانشگاه‌های کشور آمریکا (U.S. News) آشنا شویم، اگر شما هم در این مورد کنجکاو هستید با ما همراه شوید:

 

 

  • Flagler College

سنت آگوستین، فلوریدا

دانشگاه؟ یا هتل پنج ستاره؟ این دانشگاه که در سال 1968 تأسیس  شده است تمام تصورات شما را از هر دانشگاهی که در کشور خود دیده‌اید زیر سؤال می‌برد؛ اگر شما هم با دیدن عکس‌های این دانشگاه به یاد هتل افتادید به خودتان شک نکنید چون حق با شماست.

ساختمان این دانشگاه که با معماری رنسانس اسپانیایی در سال 1888 ساخته شده است، در ابتدا هتل زیبایی به نام Hotel Ponce De León بوده است که در سال  1968 تبدیل به دانشگاه شد.

به هیچ وجه نمی‌توانید چشم از نمای بیرونش بردارید، دیگر امان از روزی که پا به فضای داخلی ساختمان بگذارید، موزه؟ دانشگاه؟ هتل؟

واقعاً گیج خواهید شد!

 

  • Harvard University

کمبریج، ماساچوستز

نام این دانشگاه قدیمی (1636 میلادی) عضو آیوی لیگ که اتفاقاً یکی از بهترین دانشگاه‌های آمریکا و دنیا هم محسوب می‌شود را حتماً بارها شنیده‌اید و احتمالاً چند باری هم عکس‌هایش را دیده‌اید. قدم گذاشتن داخل این دانشگاه مانند ماشین زمانی شما را به گذشته می‌برد و با معماری آمریکا در طول تمام این سال‌ها آشنا می‌کند. قدیمی‌ترین ساختمان این دانشگاه Massachusetts Hall می‌باشد که با معماری سبک جرجی خود می‌درخشد.

 

  • Indiana University—Bloomington

بلومینگتون، ایندیانا

زیبایی این دانشگاه در فصل پاییز با درخت‌های نارنجی‌اش دو چندان می‌شود. ساختمان‌های این دانشگاه در مجموع 8 معماری مختلف دارند. قدیمی‌ترین آن‌ها با سبک گوتیک و باقی با معماری‌های زیبایی مانند سبک رمانسک، آرت دکو و مدرن ساخته‌شده‌اند.

 

  • Kenyon College

گمبیِر، اوهایو

ساختمان‌های سبک گوتیک این دانشگاه که در میان درختان بزرگی پوشانده شده است شما را به یاد کاخ‌های فیلم‌های  قدیمی می‌اندازد. احتمالاً همین‌طور که در محوطه این دانشگاه قدم می‌زنید انتظار دارید شاهزاده‌ای سوار بر اسب سفید پیدا شود و شما را با خود ببرد!

و یا شاید هم دوشیزه‌ای در زیر سایه‌ی درختی کتابی بخواند و شما را مبهوت خود کند!؟

One Key Visa Inc. | All Rights Reserved