fbpx

با شهر لس آنجلس آمریکا بیشتر آشنا شوید.

با شهر لس آنجلس آمریکا بیشتر آشنا شوید.

با شهر لس آنجلس آمریکا بیشتر آشنا شوید.

 شهر لس آنجلس بزرگترین شهر ایالت کالیفرنیای آمریکا است که به صورت مخفف LA نامیده می شود. بعد از نیویورک با جمعیتی حدود ده میلیون نفر، پرجمعیت ترین شهر آمریکا می باشد. دین غالب در این شهر مسیحیت است که در کنار پیروان دیگر ادیان در کنار هم گرد آمده اند. مساحت لس آنجلس حدود ۱۳۰۲ کیلومتر مربع است.

این شهر فرصت های بی شمار و تجربیات مختلف را پیش روی شما قرار خواهد داد. وجود تنوع در جمعیت لس آنجلس آن را مکان جذابی برای زندگی کرده است. آمریکایی ها و اسپانیایی ها و سیاه پوستان و آسیایی های زیادی در کنار دیگر اقوام در این شهر زندگی می کنند.

آب و هوای لس آنجلس

آب و هوا در لس آنجلس در تمام سال، بسیار مطبوع و دلپذیر و در  تمام طول سال آفتابی همراه با نسیم است. خط ساحلی طولانی که در این شهر وجود دارد مناظر زیبایی را در حین رانندگی به وجود می آورد. لس آنجلس با داشتن آب و هوای مدیترانه ای، تنوع نژاد، صنعت فیلمسازی در  هالیوود شناخته می شود. هزینه ی زندگی در این شهر بسیار بالاست؛ به طور کلی لس آنجلس شهر گرانی است.

اقتصاد لس آنجلس

اقتصاد لس آنجلس تنوع زیادی دارد . از مهمترین مولفه های  آن تجارت بین المللی، تلویزیون و صنعت فیلمسازی، تصاویر متحرک و انیمیشن، بازی های ویدیویی، ضبط و تولید موسیقی، هوافضا، فناوری، نفت، مد ، لباس و گردشگری پیش می رود و  فرصت های شغلی بسیاری با درآمدهای عالی در این شهر به وجود می آورد.

فرهنگ و هنر در لس آنجلس

 عنوان پایتخت خلاقیت جهان برای این شهر بیراه نیست. اکثر مردم این شهر در یک حرفه خلاق مرتبط با نویسندگی و ساخت فیلم و حرفه های مرتبط با آن  به کار و فعالیت مشغول هستند. در این شهر فضاهای فرهنگی و هنری بی شمار وجود دارد از جمله بالغ بر 841 موزه در این شهر وجود دارد. همچنین لس‌آنجلس به خاطر مراکز تفریحی و سرگرمی که دارد دومین شهر توریستی ایالات متحده آمریکا به شمار می رود. لس آنجلس برای طرفداران غذا و موسیقی همواره شگفتی هایی دارد.

دانشگاه های لس آنجلس

مراکز علمی و آموزشی معتبری در این شهر وجود دارد که سالانه دانشجوهای زیادی را از سراسر جهان جذب می ­کند.

دانشگاه ایالتی کالیفرنیا لس آنجلس (CSULA)، دانشگاه ایالتی کالیفرنیا،نورتریج (CSUN) و دانشگاه کالیفرنیا لس آنجلس (UCLA) از بهترین مراکز علمی در جهان هستند که در لس آنجلس واقع شده اند.

حمل و نقل در لس آنجلس

با وجود وسعت گسترده این شهر، سیستم حمل و نقل عمومی آن تقریباً کم است. برخلاف برخی دیگر از شهرهای بزرگ آمریکا،زندگی بدون ماشین تقریباً سخت است. البته  از هرجای شهر یک Uber یا Lyft را می توانید درخواست کنید. همچنین با اجاره روزانه اتومبیل با هزینه کمتر می توانید به گشت و گذار در شهر بپردازید. مراقب پارکینگ ها باشید. ترافیک های لس آنجلس بسیار بدنام است.

One Key Visa Inc. | All Rights Reserved