fbpx

یادگیری زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی

یادگیری  زبان انگلیسی

 اگر می خواهید در یک کشور انگلیسی زبان مثل آمریکا به دانشگاه بروید، باید زبان انگلیسی خود را  بهتر کنید. 

بعد از بهتر کردن زبان انگلیسی خود، شما آماده مهاجرت به آمریکا خواهید بود و می توانید به تحصیلات آکادمیک خود در آنجا بپردازید. این نکات را دنبال کنید تا در کوتاه ترین مدت به زبان  انگلیسی مسلط شوید.

اگر می خواهید به زبان انگلیسی تسلط پیدا کنید، با یادگیری کلماتی که منبع یا منشا common مشترکی دارند شروع کنید. این کلمات ممکن است کمی متفاوت به نظر برسند، اما مشابه هستند و تسلط بر آنها یادگیری زبان را آسان می کند. وقتی کلمات هم ریشه را یاد بگیرید، پایه و اساس تسلط بر زبان انگلیسی را ایجاد خواهید کرد. با شروع سفر خود برای تسلط به زبان انگلیسی، روی این کلمات تمرکز کنید.

روی کلمات معمول تمرکز کنید.

قبل از تسلط به زبان انگلیسی، باید مکالمه کنید. با یادگیری متداول ترین کلمات می توانید این هدف را به دست آورید. دانستن 2500-3000 کلمه متداول به شما در درک بیشتر مکالمات کمک می کند.

تمرکز داشته باشید.

تمرکز کامل، کلید تسلط بر زبان انگلیسی در کمتر از شش ماه است. به برنامه ها و فیلم های رادیویی به انگلیسی گوش دهید و متن های  انگلیسی را بخوانید. از طریق تمرکز کامل، شما می توانید در عرض چند هفته انگلیسی صحبت کنید و در مدت شش ماه یا کمتر مهارت خواهید یافت. به یاد داشته باشید تمرکز کامل به همین معنی است. زبان های دیگر را تا آنجا که ممکن است محدود کنید تا بتوانید انگلیسی زندگی کنید، غذا بخورید و نفس بکشید.

با خودت صحبت کن!

صحبت کردن  با خودتان  به زبان انگلیسی همچنین به شما کمک می کند تا با این زبان راحت تر باشید. به عنوان بخشی از تمرکز روزانه، با صدای بلند با خود صحبت کنید. بلند صحبت کردن به شما کمک می کند تا زبان انگلیسی راحت تر ارتباط بگیرید. در حین انجام این کار، حتی ممکن است تعجب کنید که چقدر در صحبت کردن  انگلیسی استعداد دارید.

با سخنرانان بومی انگلیسی گپ بزنید.

گوش دادن و صحبت با خود در طول روز به زبان انگلیسی به شما در یادگیری آن کمک می کند. با این حال، برای تسلط واقعی بر آن، باید با انگلیسی زبانان بومی صحبت کنید. اگر در نزدیکی کسی که انگلیسی صحبت می کند زندگی نمی کنید نگران نباشید. مدرسان آنلاین فقط با چند دلار در ساعت در دسترس هستند. می توانید از طریق اسکایپ یا یک پلتفرم گپ ویدیویی دیگر با مدرسان آنلاین آشنا شوید و با آنها صحبت کنید. هرچه بیشتر این کار را انجام دهید، یادگیری برای شما آسانتر خواهد شد. طولی نخواهد کشید که مانند بومی انگلیسی صحبت خواهید کرد.

درک کنید که اشتباه خواهید کرد.

یک دلیل اینکه بچه ها یادگیرنده های خیلی خوبی هستند این است که حاضر به اشتباه هستند. آنها ناگهان فکر نمی کنند که می توانند کاری انجام دهند زیرا اشتباه کرده اند و شما نیز نباید این کار را انجام دهید. به جای اینکه دستان خود را بالا بیاورید و اگر اشتباه کردید منصرف شوید، به تمرین ادامه دهید. مهم نیست چند سال دارید، می توانید به زبان انگلیسی تسلط پیدا کنید؛ فقط تمرین و تکرار لازم است.

همین امروز شروع کنید!

امروز زمان مناسب برای شروع تسلط بر زبان انگلیسی است.اصطلاحات متداول و رایج ترین کلمات را بیاموزید، و سپس خود را در زبان غرق کنید. با خود صحبت کنید، با انگلیسی زبانان بومی گپ بزنید و همیشه مایل باشید از اشتباهات خود درس بگیرید. اگر این کارها را انجام دهید، می توانید در مدت شش ماه به زبان انگلیسی مسلط شوید.

One Key Visa Inc. | All Rights Reserved