fbpx

کارآموزی در آمریکا 

کارآموزی در آمریکا 

کارآموزی فرصتی است برای کسب تجربه ی عملی در زمینه تحصیلاتی که در آمریکا گذرانده اید. اگر در زمینه حسابداری تحصیل کرده اید با کار در یک شرکت حسابداری علاوه بر بیشتر آشنا شدن با این شغل، امکان به دست آوردن یک شغل بلند مدت را هم خواهید داشت.

شما می توانید در طول سال تحصیلی به صورت پاره وقت یا تمام وقت در حین تحصیل و یا در ماه های تابستان به کاراموزی بروید.

کارآموزی در واقع فرصتی است برای شما که بتوانید از این طریق شبکه ای از ارتباطات مفید با دیگران در راستای آینده ی شغلی خود ایجاد کنید.

شروع و جستجو برای محل کارآموزی در آمریکا 

داشتن یک رزومه ی حرفه ای و قابل قبول بسیار کمک کننده و سرعت بخش در مسیر پیدا کردن بهترین محل برای کارآموزی شما است.

اگر احساس نیاز به بهبود مهارت های خود را دارید این کار را انجام دهید چرا که در بسیاری از جاها به صورت رقابتی کارآموز مورد نظر خود را  انتخاب می کنند.

پوشش مناسب با یک لباس رسمی؛ طوری که حرفه ای به نظر برسید را فراموش نکنید؛ این مورد مانند یک رزومه ی قوی و خوب تاثیر گذار خواهد بود.

از بانک اطلاعاتی که در دبیرستان و کالج و دانشگاه ها از مراکز مرتبط با کارآموزی وجود دارد استفاده کنید و از مشاوره ی آن ها برای نوشتن رزومه استفاده کنید. فارغ التحصیلان هم می توانند به این منابع دسترسی داشته باشند.

در روند جستجو می توانید به انجمن های حرفه ای شغلی که می خواهید به دست آورید؛ مراجعه کنید. عموما دارای سایت و پاسخگویی آنلاین هستند و یا با تماس تلفنی  اطلاعات مورد نظر خود را کسب کنید.

همچنین شما می توانید از بین شبکه ی دوستان و آشنایان خود راهی برای کارآموزی خود بیابید.

استفاده از سایت های اینترنتی تخصصی که در زمینه ی جذب کارآموزان طراحی شده اند هم توصیه می شود؛ با ذکر این نکته که مراقب سایت های کلاهبرداری و تقلبی باشید.

One Key Visa Inc. | All Rights Reserved