fbpx

چالشهای مشترک دانشجویان بین المللی در آمریکا

چالشهای مشترک دانشجویان بین المللی در آمریکا

چالشهای مشترک دانشجویان بین المللی  در آمریکا

تحصیل در ایالات متحده آمریکا یک فرصت هیجان انگیز است. این یک روش عالی برای یادگیری شما در مورد آداب و رسوم و فرهنگ های مختلف ، یافتن دوستان جدید و دیدن یک کشور گسترده است. اگر به دانشجوی بین المللی شدن فکر می کنید ، انواع و اقسام چیزهای شگفت انگیز را  در آمریکا تجربه خواهید کرد. در عین حال ، به احتمال زیاد با چالش هایی روبرو خواهید شد.

از این تعداد ، پنج مورد به عنوان رایج ترین چالش های پیش روی شما شناخته  می شوند. دانستن زودهنگام از موانع پیش رو در زمان تحصیل در آمریکا به شما کمک می کند تا برای آنها آماده شوید. به طور کلی ، شما یک تجربه بسیار آسان تر و لذت بخش تر خواهید داشت.

شوک فرهنگی

به خصوص اگر قبلاً هرگز به ایالات متحده  آمریکا نرفته باشید ، احتمالاً “شوک فرهنگی” را تجربه خواهید کرد. بسته به کشوری که می آیید ، ممکن است خفیف یا شدید باشد. به عنوان مثال ، اگر اهل یک بخش فوق محافظه کار از جهان باشید ، آزادی هایی که در ایالات متحده آمریکا مشاهده خواهید کرد ممکن است طاقت فرسا و حتی عجیب به نظر برسند.

شوک فرهنگی انواع مختلفی مانند سبک لباس ، ارز ، غذا ، قوانین ، سرگرمی و …را در بر می گیرد. به یاد داشته باشید ، پس از حضور در ایالات متحده آمریکا ، افرادی را برای کمک گرفتن در  اختیار خواهید داشت. بنابراین ، آنچه در ابتدا چالشی غیر قابل حل به نظر می رسد آسان تر خواهد شد. فقط صبور باش.

ارتباطات

در بین دانشجویانی که برای تحصیل به ایالات متحده آمریکا می آیند تنها  برخی از آنها به زبان انگلیسی تسلط دارند. که این باعث می شود  برقراری ارتباط با دیگران در بعضی مواقع دشوار شود. نه تنها  باید با صحبت کردن با افراد دیگر دست و پنجه نرم کنید ، بلکه ممکن است آنها نیز در رمزگشایی لهجه شما مشکل داشته باشند.

شانس خوبی است که کالج یا دانشگاهی که قصد تحصیل در آن را دارید دوره های زبان برای کمک به شما را برگزار کند. حتی بعضی از آنها گروههای دیگری از دانشجویان کشور شما را دارند که یادگیری با هم را امکان پذیر می سازد. در ابتدا ، ممکن است بخواهید خود را منزوی کنید یا محدود کنید ، اما باید بدانید که باید از این اتفاق جلوگیری کنید.

 مسائل مالی

معمولاً دانشجویانی که برای تحصیل به ایالات متحده آمریکا می آیند باید با پول دست و پنجه نرم كنند. ممکن است در ابتدا ارز آمریکایی گیج کننده به نظر برسد. 

اگر شما نیاز به کار در حالی که در آمریکا هستید دارید با مشاور خود و یا کسی در دفتر مدیریت در مورد انجام کاری آنلاین صحبت کنید. همچنین ، اگر در یک منطقه خاص از تحصیلات عالی هستید ممکن است کسی بخواهد زبان شما را بیاموزد ، همیشه می توانید از گزینه تدریس خصوصی استفاده کنید. 

دلتنگی

این چالش بزرگ دیگر تقریباً برای هر دانشجوی بین المللی است. پس برای  همه ، سخت است که هزاران مایل از خانواده و دوستان دور باشند. برای غلبه بر این حس، به وقت خود در آمریکا هم به عنوان یک فرصت و هم به عنوان یک ماجراجویی نگاه کنید. غالباً دلتنگی می تواند چندین ماه طول بکشد. اما به لطف برنامه های متنوع آنلاین می توانید مرتباً با عزیزان خود تصویری صحبت کنید.

دانشگاهیان

از پنج چالش مهم ، سازگاری با رویه های دانشگاهی و انتظارات در ایالات متحده آمریکا احتمالا سخت ترین است. این جایی است که شما باید در مورد مواردی مانند مشق شب ، قالب بندی مقاله ، ددلاین و حجم کار با اساتید خود صحبت کنید. به خاطر داشته باشید که هر استاد ممکن است معیارهای مختلفی داشته باشد ، بنابراین با هر یک از آنها صحبت کنید.

مانند سایر چالش ها ، تنظیم آکادمیک مدتی طول می کشد. اما پرسیدن سوال و ابراز نگرانی بهترین راه برای جلوگیری از افت نمرات است. علاوه بر این ، اگر احساس می کنید یک مانع زبانی دارید چه در کلاس یا بیرون از آن ، بلافاصله از دیگران کمک بگیرید.

به عنوان یک دانشجوی بین المللی می توانید برخی از چالش ها را پیش بینی کنید. با این حال ، دانشگاهی  که در آن تحصیل می کنید می خواهد موفقیت شما را ببیند. بنابراین ، اعضای هیئت علمی هر کاری از دستشان برمی آید انجام می دهند تا انتقال دانش را برای شما آسان کنند. همراه با مثبت ماندن و تمرکز ، از کمک های موجود بهره مند شوید. 

One Key Visa Inc. | All Rights Reserved