fbpx

هزینه های زندگی و پس انداز کردن در آمریکا

هزینه های زندگی در آمریکا

آگاهی از هزینه های زندگی در کشوری که برای مهاجرت انتخاب کرده اید، لازم و جز موارد ضروری تصمیم به مهاجرت می باشد.

اصلی ترین هزینه برای دانشجویان، شهریه ی دانشگاه و بعد از آن هزینه ی مسکن می باشد.

در سال اول دانشجویی استفاده  از خوابگاههای دانشگاه در کم کردن مخارج شما بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

علاوه بر این زندگی در خوابگاه به شما برای خو گرفتن به زندگی در ایالات متحده ی امریکا کمک می کند.

هم چنین هزینه هایی مثل خدمات شهری گرمایش و  نگهداری ساختمان و حمل و نقل و…را نخواهید داشت.

برای  اجاره کردن آپارتمان نیاز به شناخت از شهر و ایالتی که در آن زندگی می کنید دارد که با گذشت زمان  این اطلاعات را کسب خواهید کرد .

دانشگاههای بسیاری  واحدهای آپارتمانی دارند که در اختیار دانشجویان بین المللی قرار می دهند و متقاضی برای آنها زیاد است؛ پس در اولین فرصت درخواست استفاده از آنها را تکمیل و ارسال کنید.

استفاده از سلف های دانشگاه و خوردن غذاهای دانشجویی بدون اتلاف وقت برای پخت و پز هم بسیار به صرفه تر از غذاهایی است که خودتان بپزید.

 پس انداز  کردن

یکی از موارد مهمی که موقع مهاجرت کردن  به آمریکا باید به آن توجه کنید پس انداز کردن در هزینه های زندگی است.

کمتر بیرون از خانه غذا  خوردن 

سعی کنید خود را به خوردن غذاهای بیرون از خانه عادت ندهید ممکن است که سریع آماده شوند ولی هزینه ی زیادی را در هر ماه به شما تحمیل می کند که با نصف  مبلغ آن و تهیه ی مواد غذایی می توانید  خودتان پخت و پز کنید و علاوه بر لذت بردن از یک غذای سالم در هزینه ها صرفه جویی کرده و مبلغی را پس انداز کنید.

نوشتن لیست خرید

خودتان را ملزم به خریدن موارد یادداشت شده کنید و به وسوسه خرید موادی که مورد نیازتان نیست غلبه کنید. با این کار می تواند مبلغ قابل توجهی پس انداز کنید.

وقتی گرسنه اید خرید نکنید

گرسنگی باعث می شود بیشتر از نیازتان خرید کنید.خوردن غذا و کافی در رستوران ها وکافه ها  خیلی گران تر از خوردن غذا در خانه است.

صرفه  جویی در هزینه صورتحساب تلویزیون

با استفاده از برنامه هایی مانند Netflix  و  hulu می توانید به روزترین فیلم ها  را با کمتری هزینه تماشا کنید و برای کابل های ماهواره ای تلویزیونی هزینه ی اضافه ندهید .البته باید دید این امکان در جایی که هستید قابل دسترسی است یا نه.

تلفن همراه هم از مواردی است که باید هزینه ی آن را کنترل کنید و از موارد جایگزین کم هزینه برای ارتباطات استفاده کنید.

حمل و نقل و هزینه تردد روزانه هم از دیگر مکنده های پول هستند.سعی کنید راه های استفاده از وسایل نقلیه عمومی را پیدا کنید.

ممکن است وقت زیادی را از شما بگیرد اما می توانید در آن زمان های مرده تا رسیدن به مقصد به کارهای روتین  روزانه مثل چک کردن ایمیل و خواندن اخبار و نوشیدن قهوه و تماس تلفنی بپردازید .

One Key Visa Inc. | All Rights Reserved