fbpx

پیدا کردن شغل در ایالات متحده امریکا

پیدا کردن شغل در ایالات متحده امریکا

پیدا کردن شغل در ایالات متحده امریکا

پیدا کردن شغل در ایالات متحده امریکا یا در هر کشوری باید هدفمند باشد. اول باید هدفتان مشخص باشد.در جستجوی چه هستم؟داشتن چه شغلی برایم رضایت بخش است؟

دانستن جواب سوالات بالا برای یافتن شغل در امریکا بسیار کمک کننده خواهد بود.چون می دانید باید دقیقا کجا را جستجو کنید. اما اگر هنوز با خودتان تکلیف مشخصی ندارید و هیچ طرح و برنامه ای ندارید؛ نباید بگویید برای هر شغلی در امریکا امادگی دارم چون شما هیچ برنامه ی شغلی ندارید.

ایا مدرک تحصیلی شما در ایالات متحده آمریکا داری اعتبار است؟

این موضوع به رشته ی تحصیلی شما مرتبط است .گاهی داشتن مدرک تحصیلی از کشور شما مورد قبول می باشد و گاهی هم این طور نیست. برخی از شغل ها مانند مراقبت های پزشکی و پرستاران و متخصصان و غیره به مدرک معادل یا یک مدرک دیگر احتیاج پیدا می کنند. پرستاران باید امتحان معادل را با موفقیت طی کنند و پزشکان چه عمومی و چه متخصصان تنها داشتن هم ارزی کفایت نمی کند بلکه نیاز به دریافت مجوز معتبر برای کشور امریکا که می خواهید در انجا تخصص بگیرید نیاز است.

برای کار کردن در داروخانه در ایالات متحده امریکا شما به یک معادل مدرک تحصیلی نیازمندید. برای انجام کار وکالت شما باید دنبال گرفتن مجوز از دادگستری ایالات متحده امریکا باشید و سپس گرفتن مجوز در ایالتی که میخواهید در ان مشغول به کار شید. اگر علاقمند به کار در حوزه ی املاک و مستغلات هستید در امریکا باید مجوز اخذ کنید.

فراموش نکنید که با کارفرمایان خود در امریکا در تماس باشید.

باید برای خود یک استراتژی منحصر به فرد داشته باشید. هنر ارتباط و تماس با کارفرما و این که چه زمانی باید، چه حرکتی انجام دهید را بدانید.

یک یاداوری کمک کننده در روند یافتن شغل در امریکا : از شغل مورد نظرتان تصور دقیق و کاملی داشته باشید.

از ویزای خود و شرایط آن کاملا مطلع باشید. از معتبر بودن مدارکی که از کشور خود اخذ کرده اید در امریکا مطمئن شوید. با توجه به ویزایی که دارید تنها شرکت هایی که می توانند از شما حمایت کنند را مد نظر داشته باشید. فراموش نکنید که داشتن یک رزومه ی قوی، توصیه نامه، حضور آنلاین و پلن های زیادی برای ارائه داشته باشید.

بعد از انجام دادن مراحل بالا از 4 استراتژی زیر می توانید بهره ببرید:

  • درخواست شغل: وفتی برای شغل های ازاد انلاین درخواست ارسال می کنید.
  • برنامه خودجوش: ارسال درخواست کار برای شرکت هایی که برای رده ی شغلی شما در حال حاضر درخواست پذیرش نیرو ندارند.
  • از طریق شبکه ارتباطات شما: وقتی کسانی شما را بشناسند و با آن شناخت شما را برای کاری پیشنهاد بدهند یا به جایی توصیه کنند.
  • رویکرد مستقیم :وقتی بدون شناختن قبلی افراد، برای افراد داخلی مناسب، درخواست کار ارسال می کنید.

حالا باید دید از بین این چهار استراتژی کدام یک برای شما کارآمد تر خواهد بود.الان زمان تماس با کارفرما فرا رسیده است.

قبل از انجام این کار:
در کشور امریکا شما باید یک رزومه ی قوی در LinkedIn که بزرگترین شبکه اجتماعی کسب و کار می باشد داشته باشید تا صاحبان کار با دیدن آن شما را به کار دعوت کنند.

One Key Visa Inc. | All Rights Reserved