fbpx

آشنایی با شهر دیترویت

آشنایی با شهر دیترویت 

دیترویت به معنی تنگه در جنوب شرقی ایالت میشیگان و به عنوان بزرگترین شهر  این ایالت در سال 1701 میلادی توسط یک تاجر فرانسوی تاسیس شده است. دیترویت در دشتی وسیع و مسطح واقع شده است. 

آب و هوای ایالت میشیگان و همچنین شهر دیترویت با  زمستانها ی بلند و سرد و تابستان های مرطوب  اغلب غیرقابل پیش بینی است. مهاجران اروپایی و آفریقایی در کنار آمریکایی ها و دیگر قومیت ها در کنار هم  در این شهر زندگی می کنند. هم مرز بودن با شهر وینزر کشور کانادا از ویژگی های این شهر است. دیترویت  یک مرکز فرهنگی مهم  به شمار می آید  که به دلیل کمک به موسیقی و هنر ، معماری و طراحی شناخته می شود. 

بیشتر ساختمانهای تجاری و مدنی این شهر در مرکز شهر در مجاورت رودخانه متمرکز شده اند و این همجواری با آب  و پارک های آبی که در شهر دیترویت قرار گرفته اند از جاذبه های دیترویت به شمار می آیند.

دیترویت بهترین مقصد برای فعالیت های آبی است.

دیترویت، شهری که با صنعت خودروسازی آمریکا عجین شده است. تمام  کارخانه های  اتومبیل سازی آمریکا به غیر از تسلا در دیترویت میشیگان تاسیس شده اند. کارخانه های ماشین سازی فورد، GM و کرایسلر دیترویت را خانه خود می دانند.

دیترویت پایگاه تولیدی و حمل و نقل متنوعی را داراست. علاوه بر قرار گرفتن کارخانه های بزرگ ماشین سازی در دیترویت کارخانه های صنایع وابسته مانند قطعات خودرو و فولاد و مواد شیمیایی در آن مستقر هستند و در رشد و شکوفایی اقتصاد نقش بسزایی دارند. سیستم حمل و نقل دیترویت شبکه گسترده ای از بزرگراه ها را در بر دارد.

دانشگاه ها و مراکز علمی دیترویت

از مراکز علمی و دانشگاهی دیترویت، دانشگاه ایالتی وین (1868) و دانشگاه دیترویت مرسی (1877) را می توان نام برد.

آکادمی هنر کرنبروک در بلومفیلد هیلز، انستیتوی هنر دیترویت و موزه تاریخی موتاون رکورد از مراکز فرهنگی معتبر این شهر هستند. خانه و موزه هنری فورد نیز با داشتن بسیاری از لیموزین های ریاست جمهوری به موزه تاریخ خودروی ایالات متحده تبدیل شده است. دیترویت هنوز ارکستر سمفونیک قدیمی خود را تا به امروز حفظ کرده است.

ورزش های گروهی  هاکی ، فوتبال ، بسکتبال و بیسبال در دیترویت مانند ستون فقرات این شهر هستند. تیم های بسکتبال دیترویت در لیگ های حرفه ای آمریکا فعال هستند.

 قبل از مهاجرت کاری به دیترویت از پیدا کردن شغل مورد نظرتان اطمینان داشته باشید.

One Key Visa Inc. | All Rights Reserved