fbpx

کدام فیلم‌ها می‌توانند به من در یادگیری زبان انگلیسی کمک کنند؟

کدام فیلم‌ها می‌توانند به من در یادگیری زبان انگلیسی کمک کنند؟

ابرقهرمانی

خوب، برگشتیم با یک قسمت دیگر از معرفی فیلم‌هایی که در یادگیری زبان به شما کمک می‌کنند. امروز، روز طرفداران فیلم‌های ابرقهرمانی است و هر وقت که حرف از این دست فیلم‌ها می‌شود نام دو کمپانی بزرگ آمریکایی فعال در این زمینه به ذهن طرفداران می‌رسد.

 

Marvel vs DC

کمپانی مارول را که می‌شناسید،

این کمپانی از سال 1998 فعالیت خود را در زمینه‌ی فیلم، انیمیشن، کتاب مصور، سریال، بازی و پادکست آغاز کرد و در سال 2009 توسط شرکت والت دیزنی به ارزش ۴٫۶۴ میلیارد دلار خریداری شد. از ابرقهرمان‌های محبوب دنیای مارول می‌توان به کاپیتان آمریکا، تور، آیرون من، هالک، اسپایدر من و به صورت کلی اونجرز (Avengers) اشاره کرد.

و اما دی سی

دی سی، یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین شرکت‌های داستان مصور در آمریکا و جهان می‌باشد. این کمپانی فعالیت خود را از سال 1934 آغاز کرد و از آن پس در زمینه‌های فیلم، سریال، انیمیشن، کتاب مصور، بازی و… مشغول به فعالیت شد. از ابرقهرمان‌های محبوب دی سی می‌توان به بتمن، سوپرمن، واندر وُمَن، آکوامن، فلش، به صورت کلی جاستیس لیگ (Justice League) اشاره کرد.

شما طرفدار دنیای مارول هستید یا دی سی؟

بیایید حالا نگاهی به صدر لیست فیلم‌های ابرقهرمانی IMDb بیندازیم، همین حالا پاپ کورن خود را آماده کنید:

  1.   The Dark Knight (2008)

IMDb: 9.0

کم تر پیش می‌آید کسی عاشق دنیای ابرقهرمانان باشد اما اسم این شاهکار دی سی به گوشش نخورده باشد. دارک نایت، نبرد بتمن و جوکر را به تصویر می‌کشد، این فیلم فوق‌العاده را از دست ندهید.

 

  1. Spider-Man: Into the Spider-Verse (2018)

IMDb: 8.4

در این شاهکار دنیای انیمیشن، نوجوانی به نام مایلز مورالز تبدیل به مرد عنکبوتی دنیای خودش می‌شود. حالا باید با چند مرد عنکبوتی از دنیاهای دیگر گروهی تشکیل دهند تا جلوی تهدید بزرگی را بگیرند.

 

  1. Avengers: Endgame (2019)

IMDb: 8.4

اونجرز نام گروهی از ابرقهرمانان مارول می‌باشد. حوادث End Game ادامه‌ی Infinity War اتفاق می‌افتد، زمانی که تانوس نیمی از جهان را از بین برده است، در این فیلم باقی‌مانده‌ی اعضای اونجرز به دور هم جمع می‌شوند تا حوادث گذشته را جبران کنند.

 

  1. Avengers: Infinity War (2018)

IMDb: 8.4

در infinity war اونجرز باری دیگر در کنار هم جمع می‌شوند تا با فداکاری مقابل تانوس بایستند و دنیا را نجات دهند.

 

  1. The Dark Knight Rises (2012)

IMDb: 8.4

هشت سال پس از حمله‌ی جوکر تروریستی به نام بین به شهر می‌آید و این بار بتمن و با کمک کت ومن باید با او مبارزه کند.

 

One Key Visa Inc. | All Rights Reserved