fbpx

کدام سریال ها می توانند به من در یادگیری زبان انگلیسی کمک کنند؟

کدام سریال ها می توانند به من در یادگیری زبان انگلیسی کمک کنند؟

(طنز)

هم فاله و هم تماشا

یکی از اولین چالش‌های مهاجرت به کشور آمریکا، یادگیری زبان انگلیسی است. زبان، ابتدایی‌ترین ابزار برقراری ارتباط است و اگر زبان رایج کشور آمریکا را ندانید، مشکلات یکی پشت سر دیگری به سراغتان می‌آید؛ در یک کلمه، در آمریکا کاری از پیش نمی‌برید.

کلاس‌های زبان، فایل‌های صوتی، پادکست‌ها و کتاب‌های انگلیسی همه راهی خوب برای یادگیری زبان انگلیسی است. اما بهترین راه، راهی است که در آن بیش‌ترین لذت را می‌برید و از آن خسته نمی‌شوید و چه راه‌حلی بهتر از دیدن فیلم و سریال به زبان انگلیسی؟

اگر بتوانید یادگیری زبان را به کاری فرح‌بخش تبدیل کنید، پیشرفت شما بیش‌تر و بیش‌تر می‌شود.

اما شما طرفدار چه ژانری هستید؟

امروز می‌خواهیم به ژانر کمدی بپردازیم، اگر طرفدار این ژانر هستید، با ما همراه شوید.

سریال‌ها:

  1. Friends: 1994_2004

IMDb: 8.8

سریال Friends  که معرف حضورتان هست؟ این سریال 10 فصلی یکی بهترین سریال‌ها، برای یادگیری زبان انگلیسی است. طنز این سریال، در نهایت سادگی شما را از شدت خنده پخش زمین می‌کند.

داستان این سریال درباره 6 دوست می‌باشد که در نیویورک زندگی می‌کنند. هر کدام از اعضای این گروه شخصیت خاص خود را دارند و در طول سریال با مشکلات زندگی دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

تماشای این سریال را به‌هیچ‌وجه به عقب نیندازید.

  1. The Office: 2005-2013

IMDb: 8.9

Office، نامی آشنا در دنیای سریال‌های کمدی. حتماً یک یا دو بار نام این سریال را شنیده‌اید.  داستان این سریال 9 فصلی، حول زندگی کارمندان یک اداره‌ی فروش کاغذ می‌گردد.

این سریال در عین سادگی شما را به خنده وا می‌دارد.

  1. The Big Bang Theory: 2007-2019

IMDb: 8.1

سریال big bang theory به طرز شگفت‌انگیزی سطح زبان شما را بالا می‌برد. داستان این سریال 12 فصلی در مورد دو دانشمند فیزیک است که روابط عمومی بسیار ضعیفی دارند. داستان از آن جایی شروع می‌شود که دختری به آپارتمان مقابل آن‌ها اسباب‌کشی می‌کند و آن‌ها را با دنیای بیرون از آزمایشگاه آشنا می‌کند.

  1. How I Met Your Mother: 2005-2014

IMDb: 8.3

سریال How I Met Your Mother، یکی دیگر از سریال‌های مشهور کمدی است. این سریال در مورد پدری است که داستان زندگی خود، چهار دوست دیگرش و ماجرای ملاقات با همسرش را برای بچه‌هایش تعریف می‌کند.

  1.  …. – Rick and Morty: 2013

IMDb: 9.2

به‌هیچ‌وجه این سریال انیمیشنی را با سریال‌های کودکانه مقایسه نکنید.

 این سریال مناسب بزرگ‌سالان است.

داستان سریال، بیش‌تر حول محور دانشمندی دیوانه (ریک) و نوه‌اش (مورتی) می‌چرخد. سفرها و اختراعات عجیب ریک، هر دوی آنان را به خطر می‌اندازد.

 

 

One Key Visa Inc. | All Rights Reserved