fbpx

چگونه کار مورد علاقه مان را پیدا کنیم؟

چگونه کار مورد علاقه مان را پیدا کنیم؟

 چگونه کار مورد علاقه مان را پیدا کنیم؟

پیدا کردن شغلی که مطابق با علاقه و استعداد ما باشد کار پیچیده ای است و هرگز ساده به دست نمی آید. گاهی باید کفش فولادین پوشید و برای جستجوی این امر مهم دست به کار شد. رقابت در بازار کار همیشه وجود دارد باید زمان را در نظر گرفت تا فرصت های مناسب از دست نروند.

ایمیل زدن

همین حالا شروع کنید و به شرکت هایی که دوست دارید در آنها  شاغل شوید ایمیل ارسال کنید. ایمیلی برای استعلام از شرایط استخدام شرکت مورد نظرتان ارسال کنید. 

تنها به فرستادن ایمیل اکتفا نکنید و از روشهای دیگر ارتباط مثل ارسال پیام در شبکه های اجتماعی و حرفه ای  استفاده کنید. در شبکه های اجتماعی و حرفه ای مرتبط با استخدام و کاریابی یک حساب معتبر و رسمی داشته باشید تا به صورت آنلاین هم از آخرین اخبار مرتبط با استخدام مطلع شوید.

ساختن اکانت در شبکه های اجتماعی

یک حساب کاربری حرفه ای در شبکه های اجتماعی ایجاد کنید. یک جستجوی آنلاین انجام دهید تا بفهمید این شرکت از چه سایت ها و رسانه های اجتماعی استفاده می کند.

مراجعه حضوری

با مدیران منابع انسانی و مدیر استخدام شرکتی که مایلید در آن کار کنید تماس بگیرید و یا برایشان پیام ارسال کنید. می توانید به صورت حضوری هم از شرکت مورد نظر بازدید کنید.

پوشش مناسب را فراموش نکنید!

فراموش نکنید که چگونگی حضور و نوع پوشش شما تاثیر زیادی در استخدام شدن یا رد شدن شما دارد. هرگز بعد از یک روز که باغبانی کرده اید یا لباسهایتان کثیف و نامرتب است برای استخدام شدن به جایی نروید!

در روزی که از آراستگی خود اطمینان دارید با در دست داشتن یک رزومه ی حرفه ای به دیدار حضوری اقدام کنید!  با اشتیاق و خوش بینی ظاهر شوید. خود را مانند یک محصول تصور کنید که قرار است از مزایای خود و ویژگی های مثبتی که دارید برای دیگران بگویید و آنها را مجاب به مفید بودن خود کنید.

One Key Visa Inc. | All Rights Reserved