fbpx

چرا داشتن یک خط خوب در کشور آمریکا برای من مهم است؟

چرا داشتن یک خط خوب در کشور آمریکا برای من مهم است؟

خوش‌خطی از دیرباز یکی از ویژگی‌های مثبت بشر بوده است. البته با پیشرفت تکنولوژی و اختراع دستگاه‌های تایپ و پیام‌رسان، نوشتن بر روی کاغذ کم‌کم محبوبیت خود را از دست داد، اما هنوز که هنوز است در شرایط بسیاری _هنگام پر کردن فرم‌های مختلف، یادداشت‌برداری، امتحان و…_ نیاز به دست‌نوشته احساس می‌شود و افراد خوش‌خط همچنان مورد تشویق خوانندگان قرار می‌گیرند.

یکی از امتیازاتی که به موفقیت شما در کشور آمریکا ختم می‌شود، داشتن یک خط خوب است. به‌عنوان یک فرد خارجی، با فرهنگ و زبانی متفاوت، شما خواه‌ناخواه کمی از جامعه‌ی مردم آمریکا به دور می‌افتید، اما داشتن یک خط خوب می‌تواند شما را به آن‌ها نزدیک‌تر کند.

برتری‌های داشتن یک خط خوب در آمریکا:

  1.   تأثیر مثبت بر روی خواننده؛ دیدن یک خط خوب تأثیر مثبتی بر روی ناخودآگاه خواننده می‌گذارد پس اگر دوست دارید استاد و یا خواننده‌تان را تحت تأثیر قرار دهید، خط خود را بهبود ببخشید. مهم نیست چه می‌نویسید، اگر بتوانید همان را تمیز و زیبا بنویسید بخش بزرگی از توجه و نمره را گرفته‌اید.
  2.   خط خوب نشانه‌ی اعتماد به نفس شما است؛ یک پاسخنامه‌ی تمیز و زیبا اعتماد شما به جواب‌هایتان را نشان می‌دهد و همین موضوع در ذهن استاد هنگام تصحیح برگه تأثیر می‌گذارد، برخی از اساتید ممکن است به خط خوب، نمره‌ای اضافه دهند اما قانونی برای این کار نیست.
  3.   خط شما نشانه‌ی شخصیت شما می‌باشد؛ مردم شما را با توجه به خطتان قضاوت می‌کنند، پس چه بهتر که از خود تصویری زیبا در ذهن خواننده بسازید.
  4.   فرصت‌های بیش‌تر برای افراد خوش‌خط؛ باور کنید یا خیر خط خوب، بیرون از دانشگاه و میان افراد جامعه نیز فرصت‌های بهتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

پس از همین امروز علاوه بر یادگیری زبان انگلیسی، داشتن یک خط خوب را نیز در صدر لیست بایدهای قبل از مهاجرت قرار دهید.

در ادامه راه‌های داشتن یک خط خوب را نیز با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

One Key Visa Inc. | All Rights Reserved