fbpx

پیدا کردن مکانی برای اسکان در آمریکا

Housing for international Students

هنگامی که به آمریکا می روید، باید واحد آپارتمان یا یک خانه در نزدیکی محل کار جدید خود پیدا کنید. در آمریکا پذیرش یک مستأجر خارجی کاری ریسک پذیر تلقی می شود، و به همین دلیل شاید نیاز باشد که برای اجاره خانه ،پول بیشتری را به عنوان رهن بپردازید و یا مدارک و منابع بیشتری را ارائه دهید.

اگر برای یک مدت طولانی نیاز به آپارتمان دارید؛ در هنگام ثبت نام برای اجاره ی آن، باید اجاره ی یک ماه را پرداخت کنید. گاهی نیاز است که منابع و اطلاعات که رتبه ی اعتبار شما را نشان می دهد به مالکین ساختمان ارائه دهید.

قبل  از اینکه بخواهید از خدمات استفاده کنید ممکن است لازم باشد مبلغی را به عنوان پیش پرداخت بپردازید. برای شروع بهتر است که شما یک آپارتمان یا خانه را برای مدت کوتاهی اجاره کنید که بهترین  حالت ممکن این است که در همان منطقه ای که می خواهید برای مدت طولانی در آنجا اقامت کنید اجاره کنید.

در زمینه پیدا کردن اقامتگاه سایت هایی وجود دارند از جمله ی آنها سایت Airbnb, Apartments.com می باشد.همچنین سایت Craigslist هم در این زمینه فعالیت می کند. اگر واژه ی کوتاه مدت را در این سایت ها جستجو کنید مواردی که مالکان و صاحبان آنها به صورت کوتاه مدت مکانی را در اختیار شما قرار می دهند خواهید دید.

اگر در محلی که می خواهید ساکن شوید افرادی را می شناسید؛ می توانید از آنها بخواهید که برای مدت کوتاهی در کنار آنها باشید.اگر فرزندان محصل دارید باید به مدارس آن منطقه هم توجه کنید.

در ایالات متحده مدارس دولتی تا کلاس دوازدهم به صورت رایگان هستند.که البته خدمات دهی آنها می تواند کیفیت های متفاوتی داشته باشد، گاهی بعضی از مدارس می تواند برای فرزند شما خطرناک باشد  که برای این منظور به دقت و جستجوی بیشتری نیاز دارید.

One Key Visa Inc. | All Rights Reserved