fbpx

هر آنچه که باید درباره پذیرش مشروط بدانید!

هر آنچه که باید درباره پذیرش مشروط بدانید!

هر آنچه که باید درباره پذیرش مشروط بدانید!

پذیرش مشروط بدون مدرک زبان چیست؟

به عنوان یک دانشجوی بین المللی وقتی از یک دانشگاه آمریکایی پذیرش می گیرید، باید دارای مدرک زبان آیلتس یا تافل باشید.

 در مقاطع کارشناسی و یا کارشناسی ارشد بسیاری از دانشگاه های مختلف، پذیرش مشروط برای متقاضیانی که مدرک زبان آیلتس یا تافل ندارند را صادر می کنند.

 در پذیرش مشروط اگر دو متقاضی با شرایط یکسان برای یک مقطع تحصیلی و یک رشته اقدام کنند؛ دانشگاه مانند هر کیس دیگر شرایط متقاضیان بدون مدرک زبان را مورد بررسی قرار می دهد.

اگر یکی از متقاضیان در آمریکا تحصیل کرده باشد و از داخل خاک آمریکا این کار را انجام دهد نیازی به ارائه مدارک زبان ندارد، اما اتباع غیر آمریکایی به ارائه مدارک زبان مثل آیلتس یا تافل نیاز دارند و می توانند از این شرط برای ورود به دانشگاه استفاده کنند.

اگر از نظر تحصیلی مجاز بودید دانشگاه این حق انتخاب را می دهد که شرایط شما را بپذیرد با این شرط که، در دانشگاهی که پذیرش گرفته اید ابتدا کلاسهای زبان را سپری کرده و مینیمم خود را  به حد مورد نظر دانشگاه رسانده  و  نمره ی لازم را  کسب می کنید سپس در کلاس های رشته ی انتخابی خود به تحصیل می پردازید. این نوع پذیرش، مشروط است و با پذیرش زبان انگلیسی متفاوت می باشد .

پذیرش در مقطع دکتری PHD بدون مدرک زبان

آیا پذیرش بدون مدرک زبان در مقطع دکترا امکان پذیر است؟

پاسخ این سوال خیر می باشد. هیچ دانشگاهی در آمریکا برای مقطع دکتری بدون مدرک زبان پذیرش صادر نمی کند، این امکان تنها مختص مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد که ابتدا باید واجد شرایط تحصیل در دانشگاه مورد نظر باشند.

شما فقط می توانید در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد امکان اقدام به استفاده از پذیرش مشروط کنید که بدون نیاز به مدرک زبان انگلیسی امکان پذیر است.

علاوه بر نیاز به نمره ی زبان، باید نمره ی خوب و بالایی هم کسب کنید.

شرایط پذیرش در مقطع دکترا بسیار متفاوت تر از کارشناسی و ارشد می باشد.

تفاوت پذیرش با مدرک زبان و بدون مدرک زبان چیست ؟

فرق پذیرش مشروط با زبان انگلیسی این است که برای پذیرش زبان می توان حتی از در دوره های دبیرستان و دانشگاه برای زبان انگلیسی از یک موسسه  آموزشی  یا دانشگاه اقدام کرد.

گرفتن پذیرش مشروط تنها و فقط برای مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مقدور می باشد.

پذیرش مشروط کاملا متفاوت از پذیرش زبان انگلیسی است.

پذیرش زبان ، به این معناست که  متقاضی از یک دانشگاه یا موسسه در خاک آمریکا برای شرکت در کلاسهای آموزش زبان پذیرش می گیرد که عموما شش ماه تا یکسال به طول می انجامد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره با ما تماس بگیرید. فرم درخواست مشاوره ی رایگان ما را از سایت و یا اپلیکیشن تکمیل و برای ما ارسال کنید . onekeyvisa

One Key Visa Inc. | All Rights Reserved