fbpx

موفقیت دانشجویان بین‌المللی در دانشگاه‌های ایالات‌متحده آمریکا

موفقیت دانشجویان بین‌المللی در دانشگاه‌های ایالات‌متحده آمریکا:

دوران تحصیل یکی از سرنوشت‌سازترین برهه‌های زمانی در زندگی هر کدام از ما می‌باشد و موفقیت آینده‌ی ما تا حد زیادی به موفقیت این دوران بستگی دارد. کشور آمریکا با فراهم آوردن صدها برنامه‌ی تحصیلی و دانشگاه‌های معتبر دروازه ایست به روی آینده‌ی شما. اگر مطمئن نیستید برای موفقیت در دانشگاه‌های این کشور چه کاری می‌بایست انجام دهید، کافی است با ما همراه شوید:

  1.   مطمئناً تسلط کامل به زبان انگلیسی شروع موفقیت شما در آمریکا می‌باشد؛ همه‌چیز به زبان برمی‌گردد، پس به زبان انگلیسی مسلط شوید.
  2.   در مراسم آشنایی که در ابتدای ترم برای دانشجویان جدیدالورود برگزار می‌شود، شرکت کنید و تمام اطلاعات مورد نیاز خود را در مورد دانشگاه، ساعت و مکان برگزاری کلاس‌ها، مکان ساختمان‌های مهم دانشگاه و… کسب کنید. شرکت در این مراسم هماهنگی شما با زندگی دانشجویی را قبل از شروع ترم آسان‌تر می‌کند.
  3.   فعالیت داشته باشید. در بحث‌ها، فعالیت‌های گروهی و فوق‌برنامه حضور فعال داشته باشید، صحبت کنید و خجالت را کنار بگذارید. این گزینه به شما کمک می‌کند تا دوست جدید پیدا کنید.
  4.   با خدمات دانشجویان بین‌المللی آشنا شوید. دانشگاه‌های آمریکا دفاتری تحت عنوان خدمات دانشجویان بین‌المللی را برای کمک به دانشجویانی که در خارج از کشور خود تحصیل می‌کنند در اختیار دارند.
  5.   به دنبال یک شغل دانشجویی باشید و هر چه زودتر برای خود منبع درآمدی پیدا کنید.
  6.   سؤالات خود را بپرسید. چه می‌گویند؟ پرسیدن عیب نیست ندانستن عیب است. اگر سؤالی دارید خجالت نکشید و بپرسید. برای رسیدن به موفقیت باید دست از خجالتی بودن بردارید.
  7.   به یاد داشته باشید که زندگی تنها کار و تحصیل نیست؛ زمانی را به خود اختصاص دهید، بیرون بروید و خوش بگذرانید. به این شکل ذهن شما برای پذیرفتن اطلاعات جدید و مقابله با مشکلات جدید آماده‌تر می‌شود.

هنگام تحصیل در آمریکا ممکن است دچار شوک فرهنگی شوید، باید از قبل برای این ماجراجویی آماده باشید. برای موفقیت در این مسیر پرهیجان از این نکات استفاده کنید.

 

 

 

 

One Key Visa Inc. | All Rights Reserved