fbpx

مناطق دیدنی شهر نیویورک

مناطق دیدنی شهر نیویورک:

شهر نیویورک، یکی از بزرگ ترین و معروف‌ترین شهرهای ایالت متحده آمریکا می‌باشد. این شهر که در ایالت نیویورک قرار دارد، سالانه توریست‌های زیادی را جذب می‌کند. اگر شما هم روزی به این شهر سفر کردید بهتر است مکان‌های زیر را در برنامه‌ی تفریحی خود قرار دهید:

  1. مجسمه آزادی:

مجسمه‌ی آزادی که یکی از بزرگ‌ترین مجسمه‌های دنیا می‌باشد، در شهر نیویورک قرار دارد. این مجسمه‌ی 46 متری، نماد آزادی ایالات متحده آمریکا است و در سال 1886 از طرف فرانسه به آمریکا هدیه داده شد. جا به جایی مجسمه آزادی با وزن بیش‌تر از 200 تن، 4 ماه به طول انجامید.

برای مشاهده‌ی این مجسمه از نزدیک می‌توانید به لیبرتی آیلند بروید. اگر می‌خواهید از این مجسمه بالا بروید می‌بایست از قبل بلیت مخصوصی رزرو کنید.

  1. سنترال پارک:

پارک مستطیل شکل منطقه‌ی منهتن نیویورک سیتی را می‌شناسید؟ سنترال پارک یا پارک مرکزی نیویورک با بیش از 340 هکتار مساحت، یکی از دیدنی‌های شهر نیویورک است. درختان و طبیعت زیبای این پارک سالانه توریست‌های زیادی را جذب خود می‌کند. امکانات تفریحی بسیار زیاد و ارزانی در این پارک وجود دارد و شما می‌توانید یک روز کامل بدون خستگی در این پارک بگذرانید و خاطره‌های به‌یادماندنی بسازید. از دریاچه‌ها و باغ‌وحش این پارک حتماً دیدن کنید.

  1. راکفلر سنتر (Rockefeller Center):

راکفلر سنتر مجموعه‌ای از ساختمان‌های اداری و تجاری در منهتن نیویورک است. این مرکز امکانات بسیاری جهت سرگرمی و خرید برای شما فراهم می‌آورد. اگر در زمستان به آنجا رفتید می‌توانید در زمین پاتیناژ مقابل این مرکز اسکیت‌بازی کنید. هر سال در زمان کریسمس، درخت نوئل بسیار بزرگی را مقابل این مرکز می‌گذارند و آن را با چراغ تزیین می‌کنند؛ همین درخت به‌تنهایی یکی از جاذبه‌های نیویورک است.

  1. موزه ی هنر متروپولیتن:

اگر طرفدار هنر و تاریخ هستید حتماً از موزه‌ی متروپولیتن یا مت (MET) دیدن کنید. این موزه در سال 1870 تاسیس شد و تاریخچه‌ی آثار این موزه به بیش از 5000 سال پیش باز می‌گردد. اگر می‌خواهید کامل این موزه‌ی بزرگ را بگردید باید بگوییم که بیش از یک روز زمان لازم دارید. جالب است بدانید که مراسم مشهور مت گالا، که یکی از بزرگ‌ترین مراسم دنیای مد و فشن می‌باشد در این موزه برگزار می‌شود.

  1. خیابان برادوی (Broadway):

خیابان برادوی در منهتن پایتخت تئاتر است. این خیابان با داشتن تعداد زیادی سالن تئاتر، جدیدترین نمایش‌ها و اجراها را ارائه می‌دهد.

  1. ساختمان امپایر استیت  (Empire State):

اگر می‌خواهید شهر نیویورک را زیر پای خود ببینید، سوار بر آسانسور شیشه‌ای ساختمان امپایر استیت شوید. این ساختمان از زمان احداثش تا سال 1970، بلندترین آسمان‌خراش جهان بوده است.

  1. میدان و موزه‌ی یادبود حادثه‌ی 11 سپتامبر:

در 11 سپتامبر سال 2001، تلخ‌ترین حادثه‌ی تاریخ آمریکا به وقوع پیوست. در حملات تروریستی آن سال، برج‌های دوقلوی منطقه‌ی منهتن نیویورک با از بین رفتند و افراد بسیاری جان خود را از دست دادند. امروزه در آن منطقه، برای یادبود، دو استخر مربع شکل وجود دارد.

  1. های لاین (high line):

های لاین، یکی از جاذبه‌های شهر نیویورک است. این پیاده‌رو بر روی یک ریل آهن متروکه ساخته‌شده است و در نتیجه در ارتفاع قرار دارد. منظره‌ی نیویورک از این پیاده‌روی هوایی بسیار زیباست.

  1. تایمز اسکوئر:

تایمز اسکوئر، با بیلبوردهای متنوع و درخشانش سالانه تعداد زیادی توریست را به نیویورک جذب می‌کند. شب‌ها بهترین زمان دیدن این تایمز اسکوئر است. در شب سال نو جشن‌هایی در این مکان برگزار می‌شود.

  1. پل بروکلین:

پل بروکلین که در سال 1883 احداث شده است، یکی از نمادهای نیویورک می‌باشد. این پل معلق که بر روی ایست ریور (East river) بنا شده است، منطقه‌ی منهتن را به بروکلین متصل می‌کند. روی این پل مسیری برای عابران پیاده و دوچرخه‌سواران نیز تعبیه شده است و شما می‌توانید پیاده در طول تقریباً یک ساعت از آن عبور کنید.

One Key Visa Inc. | All Rights Reserved