fbpx

مزایای کار کردن در حین تحصیل در آمریکا

مزایای کار کردن در حین تحصیل در آمریکا

 کار کردن در حین تحصیل در آمریکا

اگر دانشجوی بین المللی هستید و در ایالات متحده آمریکا تحصیل می کنید،  می توانید از فرصت کار دانشجویی به صورت نیمه وقت استفاده کنید. قبل از آن باید از شرایط ویزای خود و محدودیتی که برای شما در حین تحصیل ایجاد می کند آگاه باشید. کار در دانشگاه همیشه یک گزینه است.

مزیت کار دانشجویی در محیط  دانشگاه

مشاغل داخل دانشگاه دو مزیت اساسی برای دانشجویان فراهم می کند. اول هزینه رفت و آمد و حمل و نقل به محل کار را نخواهند داشت و دوم اینکه اولین تجربه کاری در محیط دانشگاه باعث  می شود کارفرمایان دانشگاه با دانشجو منعطف تر برخورد کنند. 

دانشجویانی که در دانشگاه کار می کنند به احتمال زیاد تحصیلات آکادمیک خود را ادامه می دهند. از طریق یک شغل پاره وقت در دانشگاه، دانشجویان با اساتید، کارکنان و سایر دانشجویان بهتر آشنا می شوند و احساس می کنند عضوی از جامعه دانشگاه هستند.

مزایای کار در حین تحصیل 

کار دانشجویی معمولاً به دانشجو این امکان را می دهد تا به جای اینکه به محل کار خود رفت و آمد کند، در دانشگاه بماند. اگر دانشجویی در دانشگاه زندگی می کند، می تواند راحت بین محل کار و محل کلاس های درس خود تردد کند، بدون پرداخت هزینه حمل و نقل که این موضوع باعث کاهش  هزینه ها و صرفه جویی در زمان برای دانشجو می شود. 

کارهای دانشجویی در دانشگاه باعث می شود که دانشجو کمک هزینه تحصیلی دریافت کند که این موضوع در کاهش هزینه شهریه به دانشجو کمک می کند. اگر دانشجویان بورسیه دریافت کنند، ممکن است بتوانند مقداری از پول را برای چیزهای دیگر مانند کتاب و لوازم ، هزینه های شخصی متفرقه، هزینه اتاق و هزینه حمل و نقل استفاده کنند.

برخی از کارهای دانشجویی در  دانشگاه  همراه با  اختصاص دادن یک اتاق و تخت رایگان برای دانشجویان  هستند. به عنوان مثال، دانشجویانی که با عنوان های  مختلفی مثل مسئول سایت یا کتابخانه و… در خوابگاه کار می کنند ممکن است  دانشگاه هزینه اتاق آنها را تامین کرده و شاید یک برنامه غذایی نیز داشته باشند. بعضی از کالج ها اتاق و تخت رایگان به دانشجویان فعال و یا سردبیر روزنامه دانشجویی ارائه می دهند.

داشتن شغل پاره وقت در دانشگاه می تواند برای دانشجویان هنگام تحصیل در دانشگاه مفید باشد. دانشجویان ممکن است دریابند که علاوه بر داشتن پول اضافی برای خرج کردن، از تجربه دانشگاهی خود رضایت بیشتری دارند و آمادگی بیشتری برای آینده دارند . همچنین بین 8 تا 15 دلار در هر ساعت درآمد به دست خواهند آورد .داشتن پول اضافی باعث می شود بتوانند برای مواردی که  به آنها علاقه مند هستند مثل برنامه های تفریحی و مسافرت برای خود برنامه ریزی کنند.

One Key Visa Inc. | All Rights Reserved