fbpx

مهارت های مدیریت فردی

مدیریت استرس در زمان مهاجرت

مهارت های مدیریت فردی

موفقیت را باید از مدیریت خودمان شروع کنیم .برای اینکه تاثیر گذار باشیم باید هنر مدیریت فردی را در خود ارتقا دهیم. تمام افراد موفق جهان کسانی بوده اند که از خود مدیریتی سربلند بیرون آمده اند. مسلما تنها کسانی که بر مدیریت خود فائق می آیند می توانند برای دیگران هم مدیران بهتری باشند. روش های زیادی برای بهبود خود مدیریتی وجود دارد که چند مورد آن را در این مقاله با هم مرور خواهیم کرد.

مثبت بودن

شما نمی توانید مثبت بودن را تقلید کنید و آن را به مدت طولانی ادامه دهید. شما باید درونی مثبت اندیش باشید.

اولین قدم  برای ایجاد چشم انداز مثبت ، داشتن اهداف بلند مدت و کوتاه مدت است. برای دستیابی به آنها با یک جریان مثبت انگیزه مثبت در خود ایجاد کنید. از ورود افکار منفی به ذهن خود خودداری کنید. 

چشمان خود را به هدف نهایی نگه دارید و هر روز کاری انجام دهید تا یک قدم دیگر نزدیک شوید. به خود خیلی سخت نگیرید و همیشه موفقیت های خود را تصدیق کنید.

خودآگاهی

فهمیدن علت رفتار خود یک مهارت فوق العاده مهم است. همه ما کسی را می شناسیم که کاملاً نسبت به اعمال خود غافل است، چرا این کار را می کند و تاثیری که بر دیگران می گذارد.

یاد بگیرید که خود را از نقطه نظر عینی مشاهده کنید. مدیر خود باشید. از دیگران بخواهید در مورد شما قضاوت کنند. در ابتدا ممکن است از آنچه می شنوید خوشتان نیاید. با این حال ، به جای یک روش دفاعی ، یک تلاش واقعی برای خنثی ماندن انجام دهید.

خودآگاهی یک مهارت ارزشمند است که تعداد کمی در آن واقعاً تسلط دارند. برای دستیابی به حقیقت، سالها تلاش لازم است، بنابراین امروز روی آن کار کنید.

مدیریت استرس

استرس زندگی را خراب کرده است. اگر شما از افرادی هستید که از کاه کوه درست می کنید، در مسیر استرس و اضطراب فراوان قرار دارید. استرس نداشته باش! همیشه یک راه حل وجود دارد.

اجرای تکنیک های موثر استرس به شما این امکان را می دهد تا در مدیریت مواردی که در زندگی ظاهر می شوند ، بیش فعال باشید تا اینکه از راه های منفی عکس العمل نشان دهید.

کلید کنترل موثر استرس به تاخیر انداختن واکنش اولیه و فکر کردن در مورد یک روش موثر برای کنار آمدن با یک وضعیت است. برای نفس کشیدن ، فکر کردن و آرامش وقت بگذارید. فقط در این صورت است که شما از نظر ذهنی خوب هستید که در مورد چگونگی حرکت به جلو انتخاب درستی داشته باشید.

مسئولیت

به عهده گرفتن مسئولیت اقدامات خود، قدم اول در جهت خودمدیریتی واقعی است. از همان کودکی، مدرسه به ما می آموزد که مسئولیت خود را به عهده بگیریم. با این حال، بسیاری از ما هرگز بر این مهارت تسلط نداریم.

مهمترین مسئولیتهای خود را در اولویت قرار دهید. هنگام بروز وظایف از آنها مراقبت کنید و مهمتر از همه ، اشتباهاتی را که مرتکب می شوید بپذیرید. اشتباه کردن اشکالی ندارد. با این وجود ، عدم عبرت گرفتن از یک اشتباه ، مشکل دارد.

بهره وری

بهترین راه برای بهره وری بالاتر ، مدیریت زمان است. آیا کار های بزرگی دارید که باید در یک روز آنها را تمام کنید؟ اطمینان حاصل کنید که برنامه های خود را برای تعطیلات تعیین می کنید و از آنها لذت می برید اگر سال بزرگی در پیش دارید ، آخر هفته ای را برنامه ریزی کنید که در آن می توانید آرام باشید و آرام شوید. تمام وقت با 100٪ ظرفیت، کار کردن غیرممکن است. برنامه ریزی صحیح و مدیریت زمان ، کلید استفاده هرچه بهتر از روز شماست. اگر تمرکز خود را از دست می دهید یا نمی توانید پیشرفت کنید ، کارها را تغییر دهید .

One Key Visa Inc. | All Rights Reserved