fbpx

محبوبترین مکان ها برای مسافرت دانشجویان بین المللی در آمریکا

محبوبترین مکان ها برای مسافرت دانشجویان بین المللی در آمریکا

محبوبترین مکان ها برای مسافرت دانشجویان بین المللی در آمریکا

به عنوان یک دانشجوی خارجی که در ایالات متحده آمریکا تحصیل می کنید، می توانید آخر هفته یا تعطیلات طولانی خود را با سفر بگذرانید. از محبوب ترین ایالت های ایالات متحده آمریکا می توان لیست بسیار بزرگی تهیه کرد ؛ این تنوع بی نظیر، گزینه های زیادی را  برای انتخاب ارائه می دهد که می تواند تقریباً برای هر سلیقه ای مفید باشد. در این مطلب به معرفی محبوب ترین شهرها و ایالت ها برای سفر دانشجویان بین المللی می پردازیم.

1-نیویورک:

شاید محبوب ترین ایالت بین  ایالات متحده آمریکا  باشد که برای همه آشنا است. اگر بگوییم شهر نیویورک که نام خود را به این ایالت، قلب این ایالت و ایالات متحده آمریکا داده است، بزرگنمایی نمی کنیم.

کاوش در منهتن، تماشای آسمان خوابیده روی چمنهای پارک مرکزی، حضور در میدان تایمز در یک روز خاص، دیدن پل بروکلین در کنار ساختمان امپایر استیت و جاودانه سازی این لحظات باعث می شود بگویید “خوشحالم که به دانشگاه آمریکا آمدم”.

حتماً باید جزیره مهاجر الیس را در رودخانه هادسون مشاهده کنید. قطعاً باید این جزیره را ببینید که در تاریخ ایالات متحده آمریکا که کشوری مهاجر پذیر است، جایگاه مهمی دارد.

با توجه به اینکه در مواقع دانشجویی نباید از موزه ها غافل شد، موزه 11 سپتامبر و موزه متروپولیتن نیز از دیگر مکان هایی هستند که باید از آنها دیدن کنید. همچنین تماشای یک نمایش موزیکال در برادوی و بازدید از موزه هنر مدرن و موزه گوگنهایم احساس خوبی خواهد داشت.

2- کالیفرنیا:

کالیفرنیا نماد ساحل غربی و یکی از اولین مکان هایی است که هنگام صحبت درباره ایالات متحده آمریکا به ذهن خطور می کند. آیا این ایالت چنان است که بتوانیم بگوییم بار سرگرمی ایالات متحده آمریکا را به تنهایی با شهرهای خود به دوش می کشد؟

لس آنجلس، سانفرانسیسکو … هر یک از آنها شخصیت و فرصت های مختلفی برای ارائه به شما دارند. شما دانشجو هستید و گرچه این شهرها که مهمترین مراکز تفریحی آمریکا را در خود جای داده اند، ارزان نیستند، اما تحصیل هر دانشجو در آمریکا برای تنفس هوای این شهرها و قدم زدن در پیاده روهای این شهرها کافی است.

نباید فراموش کرد که سانفرانسیسکو میزبان تاسیس سازمان ملل بود و امروز یک سنگر حقوق بشر است و مقر شرکت های جهانی مانند توییتر، اوبر، Airbnb و Dropbox نیز در اینجا است.

لس آنجلس پس از نیویورک دومین شهر بزرگ ایالات متحده آمریکا است و مانند هالیوود مرکز سرگرمی و سینمای جهان است. اگرچه لاس وگاس شهری در صحرای موهاوی در ایالت نوادا است، اما به دلیل همجواری با کالیفرنیا می توان آن را در ایالت کالیفرنیا نیز در نظر گرفت. دنیای سرگرمی، که مانند واحه ای در صحرا تاسیس شده است، یکی از مهمترین نمادهای ایالات متحده آمریکا است. البته، یادآوری می کنیم بدون دیدن پارک ملی یلوستون، دفتر یادداشت کالیفرنیا را نبندید.

3-  واشنگتن دی سی:

چه در رشته های سیاسی تحصیل کنید، چه در رشته های اقتصادی یا علوم فنی یا پزشکی بخوانید، ترک کردن آمریکا بدون دیدن پایتخت قدرتمندترین کشور جهان صحیح نخواهد بود.

واشنگتن دی سی، یکی از مهمترین شهرهای جهان از نظر سیاسی و وابسته به هیچ یک  از ایالات متحده آمریکا، شهری است که به لطف این ویژگی میزبان بهترین شعبه ها یا مراکز از مهمترین مارک ها و مهمترین رستوران های جهان است.

در حالی که بیشتر ساختمانها در منطقه ای به نام مثلث فدرال واقع شده اند، بیش از 300 بنای تاریخی از دولتمردان و قهرمانان جنگ که در داخل شهر پراکنده شده اند نیز ارزش دیدن دارد. کاخ سفید ، پنتاگون و بنای یادبود واشنگتن از مکان هایی هستند که باید در واشنگتن دی سی تماشا کنید.

4-سیاتل:

سیاتل که در ایالت واشنگتن واقع شده است ، در میان دانشجویان خارجی که برای تحصیل به ایالات متحده آمریکا می آیند بسیار محبوب است. این شهر به دلیل همجواری با مرز کانادا گذرگاه های زیادی در آن وجود دارد، همچنین پایتخت ژانر موسیقی گرانج است که در دهه 80 ظهور کرد و همچنین راک جایگزین نامیده می شود. رها شدن از موسیقی در میله های سیاتل، که به عنوان پایتخت موسیقی نیز در نظر گرفته می شود، به شما مهلتی دلپذیر بین تحصیلات، شغل، درس و ویزا می دهد.

5-فلوریدا:

میامی، فلوریدا، دو نامی که مکمل یکدیگر هستند و یکدیگر را توصیف می کنند. این به معنای تعطیلات رویایی، شن و ماسه و دریا است. فلوریدا، مکان محبوب دیگر در ایالات متحده آمریکا است که می توانید بهترین لحظات را در آن تجربه کنید.

One Key Visa Inc. | All Rights Reserved