fbpx

شهرها و محل‌های دیدنی آمریکا 1

شهرها و محل‌های دیدنی آمریکا 1:

مسافرت، یکی از بزرگ‌ترین لذت‌های زندگی است. کشور آمریکا یکی از بزرگ‌ترین و دیدنی‌ترین کشورهای دنیا است. مهاجرت به آمریکا فرصت‌های بی‌شماری برای سفر در اختیار شما قرار می‌دهد.

رویای قدم زدن در خیابان‌های نیواورلئان، خوردن هات‌داگ‌های معروف نیویورک و استراحت در سواحل هاوایی از تماشای همان اولین فیلم آمریکایی با ما بوده است.

چمدان‌های خود را ببندید و بیایید با هم سفری کوتاه به برخی از شهرهای دیدنی آمریکا داشته باشیم.

  1.   نیویورک، سیب بزرگ:

موزه؟ خرید؟ شکم؟ گردش؟ تاریخ؟ هنر؟ شما طرفدار کدام هستید؟

تفاوتی هم ندارد، طرفدار هر کدام که باشید، شهر نیویورک پذیرای شماست. می‌توانید صبح خود را با ورزش در سنترال پارک شروع کنید، در یکی از کافه‌های معروف نیویورک صبحانه میل کنید، به دیدن موزه‌ی متروپولیتن بروید، با قایق از زیر پل بروکلین عبور کنید، برای ناهار هات‌داگ بخورید به تایمز اسکوئر بروید، خرید کنید و هزار و یک امکانات دیگر. در این شهر هیچ‌گاه بیکار نمی‌مانید.

  1.   سان فرانسیسکو:
  •     خودت به همراه خودت
  •     خودت به همراه یارت
  •    خودت به همراه دوستت
  •     خودت به همراه خانواده‌ات

 کدام گزینه در مورد سفر شما درست است؟ هرکدام از این گزینه‌ها را انتخاب کنید در آخر سان‌فرانسیسکو مقصد شما می‌باشد. محل‌های دیدنی مشهور و زیبا، خیابان‌های جذاب، رستوران‌های معروف و… همه و همه از ویژگی‌های سان‌فرانسیسکو می‌باشند. سوار بر قایق از خلیج سان‌فرانسیسکو دیدن کنید، به جزیره آلکاتراز بروید، از پل گلدن گیت عبور کنید و از روز خود در این شهر لذت ببرید.

  1.   گرند کنیون:

ژرف‌دره‌ی گرند کنیون را می‌شناسید؟ آن بالا که بایستید، زمان متوقف می‌شود؛ شما می‌مانید و دره‌ای بی‌انتها. شما در صدر هستید و جهان زیر پای شما. اگر به این دره رفتید دقیقه‌ای چشمانتان را ببندید و به سکوت دره گوش کنید. زندگی زیباست. درسته؟

  1.   لاس‌وگاس:

آوازه‌ی لاس‌وگاس به همه‌جا رسیده است و نیاز به معرفی ندارد. این شهر، شهر نورها و سرگرمی‌های متنوع می‌باشد. هتل‌ها و مجتمع‌های متنوع لاس‌وگاس به‌تنهایی می‌توانند تمام آخر هفته‌ی شما را پر کنند. اگر گذرتان به این شهر کویری و زیبا افتاد، کنسرت خواننده‌ها و تئاترهای معروف را از دست ندهید.

  1.   هاوایی:

مجمع‌الجزایر هاوایی بی‌شک یکی از معروف‌ترین و زیباترین مکان‌های دنیاست و دیدن آن بر هر شخصی واجب. اگر زیر فشار کار و زندگی قرارگرفته‌اید و به دنبال آرامش هستید، حتماً سری به هاوایی بزنید. طبیعت زیبا، کوه‌های آتش‌فشانی، هتل‌های متنوع و سواحل آرامش‌بخش از ویژگی‌های بارز هاوایی می‌باشند. به دنبال ماجراجویی در دل طبیعت هستید؟ باز هم به هاوایی بروید. هاوایی بر هر درد بی‌درمانی دوا است.

  1.   واشینگتن دی سی:

دیدن پایتخت هر کشور از واجبات سفر و مهاجرت به آن کشور است، پس از واشینگتن دی. سی غافل نشوید. احتمالاً رویای دیدن کاخ سفید از نزدیک از همان اولین مرتبه‌ای که اخبار دیده‌اید همراه شما بوده است، کاخ سفید را در برنامه خود قرار دهید.

  1.   میامی:

میامی، نام پرتکرار در فیلم‌های آمریکایی. اگر به میامی رفتید به سواحل زیبا، پارک‌های ملی متنوع و باغ‌وحش آن نیز سری بزنید.

One Key Visa Inc. | All Rights Reserved