fbpx

شهرها و محل‌های دیدنی آمریکا2

شهرها و محل‌های دیدنی آمریکا2:

  1.   لس‌آنجلس:

لس‌آنجلس نیاز به معرفی ندارد. مسافرت به لس‌آنجلس تمام تجربه‌های موردعلاقه‌ی شما را در اختیارتان قرار می‌دهد. بورلی هیلز و هالیوود را کم‌تر کسی نمی‌شناسد. به هالیوود که رفتید در پیاده‌روی مشاهیر قدم بزنید، تمام روز شما با همین تفریح پر می‌شود.

دیزنی لند را فراموش نکنید؛ گشت‌وگذار در رویاهای بچگی شما را به وجد می‌آورد، خاطره ایست فراموش‌نشدنی.

  1.   نیو اورلئان:

رابطه‌تان با کشور فرانسه و اسپانیا چطور است؟ نیواورلئان شهری با فرهنگ‌های متفاوت است، اسپانیایی، فرانسوی و آمریکایی.

نیو اورلئان، شهر موسیقی جاز، غذاهای متنوع، کارناوال‌های جذاب، معماری فرانسوی و هزار و یک جاذبه‌ی دیگر.

  1.   اورلاندو:

اورلاندو شهر تم پارک‌ها. این شهر با دیزنی ورلد (Walt Disney World Resort)، یونیورسال استودیو (Universal Studios) و پارک آبی سی ورلد (Sea World) تبدیل به بهشتی رویایی شده است.

  1.   شیکاگو:

در تابستان در سواحل دریاچه میشیگان قدم بزنید و از تلفیق هنر و فرهنگ نهایت لذت را ببرید. به شیکاگو که رسیدید به‌هیچ‌وجه بی‌توجه از مگنیفیسنت مایل عبور نکنید. اگر اهل خرید هستید مگنیفیسنت مایل رویایی ترین مقصد شما خواهد بود.

  1.   ساوانا:

تابه‌حال در کارت‌پستال قدم زده‌اید؟ ساوانا کارت‌پستال زنده‌ی شما خواهد بود. شهری کوچک، ساختمان‌های زیبا و قدیمی با نمای خزه‌های سبز. سکوت و زیبایی فیلم‌های کلاسیک را در ساوانا تجربه کنید. در پارک‌ها قدم بزنید و صحنه را با دوربین مغزتان ضبط کنید.

  1.   بوستون:

بوستون، محل تلاقی دنیای کلاسیک با مدرن. پارادوکسی زیبا. بوستون شهری ست با تاریخ غنی، ساختمان‌های زیبا و قدیمی که هر کدام داستانی را در دل خود جای‌داده‌اند. هنر و فرهنگ بخشی جدانشدنی از بوستون هستند. تا وقتی در بوستون هستید سری به کمبریج هم بزنید، دیدن آن خالی از لطف نیست.

  1.   پارک ملی یوسیمیتی:

گاهی هم باید از شهر و شلوغی‌هایش فرار کرد. پارک ملی یوسیمیتی با طبیعت منحصر به فردش بهترین مکان برای فرار است. کوه‌های بلند، درختان سر به فلک کشید، صدای پرندگان، نسیم، آبشارهای فوق‌العاده، با این همه زیبایی نفس کشیدن از یادتان می‌رود.

و این موارد تنها بخشی از شهرها و محل‌های دیدنی آمریکا هستند. هر شهری در آمریکا تازگی و زیبایی مخصوص به خود را دارد و برای تعریف کردن آن‌ها کتابی 1000 صفحه‌ای هم کم است. مخلص کلام این است که در کشور آمریکا هیچ‌گاه از مسافرت سیر نخواهید شد، می‌توانید در یک کشور زیبایی‌های صد کشور را ببینید و در یک‌ فصل آب‌وهوای چهار فصل را حس کنید؛ پس چمدانتان را هرگز باز نکنید.

One Key Visa Inc. | All Rights Reserved