fbpx

سیستم آموزشی در دانشگاه های آمریکا

سیستم آموزشی در دانشگاه های آمریکا

سیستم آموزشی در دانشگاه های آمریکا

ایالات متحده آمریکا علاوه بر اینکه کشوری چند زبانه و چند رنگ با ساختار آزادیخواهانه و درک جهانی از جمعیت است، دارای ساختار آموزشی فوق العاده لیبرال است.

در ایالات متحده آمریکا، که توسط سیستم ایالتی اداره می شود ، هر ایالت سیاست آموزش و پرورش خود را تعیین می کند. دولت فدرال فقط اصول آموزش را تعیین می کند و خلاف قانون اساسی بودن آن را بررسی می کند. علاوه بر این، دولت فدرال از نظر برنامه درسی ، محتوا و روش ها ، ایالت ها و مدارس ایالتی را آزاد می کند.

به عنوان بازتاب این  آزاد اندیشی که بدنه اصلی آموزش با کیفیت را تشکیل می دهد، به کل سیستم آموزشی آمریکا نفوذ می کند و سیستم آموزش و پرورش ، که امروز شماره یک در جهان است ، ظهور می کند.

آزادی عمل دانشگاه ها در انتخاب سیستم آموزشی خود

دانشگاه های آمریکا با این طرز فکر آزادیخواهانه عمل می کنند. در حالی که دانشگاههای خصوصی و همچنین دانشگاههای دولتی در ایالات متحده آمریکا وجود دارد، همه دانشگاه ها با اراده کاملاً آزاد روش، سیستم و برنامه درسی خود را تعیین می کنند.

این آزادی نه تنها در مدیریت دانشگاه است، بلکه از آنجا که درک آزادی مانند زنجیره ای به همه سطوح گسترش می یابد ، دانشگاه ها همچنین به اعضای هیئت علمی این آزادی را می دهند که دوره های خود را به دلخواه پردازش کنند، برنامه درسی خود را ایجاد کنند و روش و محتوای خود را ایجاد کنند.

این واقعیت که یک سیستم آکادمیک که تصمیم می گیرد به بهترین شکل دوره خود را ارائه کند و یک عضو هیئت علمی که تمام مراحل دوره خود را ایجاد می کند، در انتقال دانش به دانش آموز بسیار موفق است، عامل مهمی در بالا بردن دانشگاه های آمریکا است.

دانشگاه هایی که اهمیت زیادی برای نظریه قائل هستند، اشتباه نمی کنند که بعد از تئوری عمل کنند. این اعتقاد راسخ که دانشجو می تواند موضوعی را فقط با تمرین یاد بگیرد، ساختاری مبتنی بر کاربرد این نظریه را آشکار می کند و پروفایل دانشجویی را ایجاد می کند که  در طول سالهای دانشجویی فعال، دارای اعتماد به نفس است و می داند چه چیزهایی را آموخته است که می تواند آنچه را که در زندگی حرفه ای خود یاد نگرفته یا فاقد آن است، تشخیص دهد.

در حالی که این اعتماد به نفسی که می خواهد در دانشجویان ایجاد شود، رابطه دانشجو و دانشگاه را به یک سطح سالم گسترش می دهد، دانشگاه ها فرصت های نامحدودی را در دانشجویان برای کاهش کاستی هایشان فراهم می کنند.

پذیرش ساله 700 هزار دانشجوی بین المللی 

سیستم دانشگاهی آمریکا که متمرکز بر پرورش افرادی با جنبه اجتماعی قوی، فعال، دارای دانش است اما زندگی را به تعویق نمی اندازند ،درهای خود را به روی دانشجویان بین المللی باز کرده است. هر ساله، بیش از 700 هزار دانشجوی بین المللی برای تحصیل به ایالات متحده آمریکا می آیند. وجود دانشگاه های  مورد تقاضا از اقصی نقاط جهان، ده ها سال اثبات شده و در رأس دانشگاه های جهان قرار دارند، به تعبیری، شاهدی بر عملکرد خوب این سیستم است.

همچنین واضح است که دانشگاه های با کیفیت که نیاز انسان های واجد شرایط یک کشور را که در صنعت، فناوری و نرم افزار پیشرو در جهان است پرورش دهند، کوچکترین کمبود سیستمی را تحمل نخواهند کرد.

بنابراین، اگر هدف شما این است که تحصیلات عالی را در یک سیستم خوب دنبال کنید و آینده خود را بسازید، این بهترین راه برای شروع فکر کردن در مورد دانشجو بودن در سیستم آموزشی ایالات متحده آمریکا است که خود را در سراسر جهان ثابت کرده است.

از این نظر، در حالی که ویزای دانشجویی یکی از ویزاهای واگذار شده توسط ایالات متحده آمریکا است، روند صدور ویزا با هماهنگی دانشگاه ها انجام می شود، زیرا این ویزا ها به دانشجو حق اقامت، کارآموزی و تحصیل در ایالات متحده آمریکا را می دهد.

بر خلاف تصور عمومی، دانشجویی که می خواهد در ایالات متحده آمریکا تحصیل کند نمی تواند برای ویزای دانشجویی اقدام کند، ابتدا پذیرش دانشگاه را دریافت می کند و می تواند با فرم I-20 دریافت شده از دانشگاه برای ویزای دانشجویی F-1 آمریکا درخواست کند.

آزادی هر دانشگاه در تعیین سیستم خود در انتخاب دانشجو نیز موجود است. علاوه بر موفقیت تحصیلی، ویژگی های اجتماعی و ورزشی شما ، خواه یک وضعیت مالی برای زندگی در آمریکا داشته باشید بدون اینکه علاوه بر شهریه مشکلی داشته باشید، در پذیرش درخواست دانشگاه شما موثر است.

در سیستمی که سیستم بورسیه تحصیلی به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد، می توانید کشور یا حتی قاره خود را تغییر دهید و جنبه های ورزشی و اجتماعی شما ممکن است بیش از آنچه در این زندگی آموزشی فکر می کردید به درد شما بخورد و امکان پذیرش شما را برای شما آسان کند و همچنین فرصت های بورس تحصیلی را فراهم کند.

همین امروز شروع کنید.

نباید فراموش کرد که در سیستمی که دهها هزار دانشجو برای تحصیل به دانشگاه های خود مراجعه می کنند، اشتباه نکردن در پرونده ها ، پذیرش ها و پروتکل های ویزا و ایجاد دقیق ترین پرونده درخواست اولین مرحله ای است که شما را به رویاهای خود می رساند.

One Key Visa Inc. | All Rights Reserved