fbpx

رشته بازاریابی در آمریکا

رشته بازاریابی در آمریکا

 رشته بازاریابی در آمریکا

یکی از پرطرفدارترین رشته هایی که دانشجویان بین المللی متقاضی ادامه تحصیل در آمریکا هستند رشته بازاریابی است. دانشگاهها و کالج های بی شماری در آمریکا این رشته را ارائه می دهند که شما می توانید با توجه به شرایط خود آنها را انتخاب کنید.

از مهمترین  دلایلی که رشته بازاریابی را باید در آمریکا بخوانید  این است که بیشتر از هر جای دیگری  در دنیا   بزرگترین شرکتهای فعال حوزه بازاریابی در ایالات متحده آمریکا، وجود دارند. بازاریابی و خدمات در آمریکا در بالاترین کیفیت به دانشجویان ارائه می شود و فضا برای نمایش آموخته های دانشجویان مهیاست.

به دست آوردن فرصت های بی شمار شغلی در رشته بازاریابی، بعد از اخذ مدرک بازاریابی در آمریکا  شما می توانید در شرکت های زیادی مشغول به کار شوید.

مهارت هایی که در این رشته به دست می آورید در شرکت هایی که استخدام می شوید به کمک شما می آید. بازاریابی در واقع به مشتری ارزش می گذارد و با ارائه خدمات مشتری مداری و ساخت مشتریان وفادار به سود دهی شرکت ها کمک می کند. 

بازاریابی به شما این امکان را می دهد تا فرآیند فروش را در کنار پیچیدگی های طراحی ، تبلیغ و نام تجاری بررسی کنید. مصرف کنندگان بر اساس نحوه بسته بندی محصولات و خدمات خرید می کنند.

تنوع شغلی بسیار زیاد

بازاریابی در واقع زمینه های متعددی را در برمی گیرد و شما با کسب تخصص در این رشته می توانید  فعالیت های بی شماری را انجام دهید. برای بدست آوردن موفقیت بیشتر می توانید در مسیرهایی که کمتر در آنها کار شده است گام بردارید، به طور مثال شما می توانید از مهارت های بازاریابی خود در سازمانهای غیرانتفاعی استفاده کنید.

تجربه ارتباط با مردم مختلف از ویژگی های رشته بازاریابی است. این رشته بر خلاف دیگر رشته های تجاری باعث می شود که شما در رفتار مردم دقیق شوید و به نوعی به عنوان تحلیل گر و روانشناس رفتار آنها عمل کنید. همچنین مخاطب شناسی و روانشناسی مشتریان هم از بخش های جذاب این رشته است. شما با کسب آمار و اطلاعات در این زمینه  و پیش بینی رفتار خریدار ها می توانید به رونق بازار هدف خود کمک کنید.

لازم به ذکر است که اخذ پذیرش در رشته های بازاریابی و مارکتینگ در آمریکا از خدمات شرکت One key Visa می باشد.

One Key Visa Inc. | All Rights Reserved