fbpx

راه کارهای کنترل بودجه به عنوان دانشجوی بین المللی در آمریکا

راه کارهای کنترل بودجه به عنوان دانشجوی بین المللی در آمریکا

راه کارهای کنترل بودجه به عنوان دانشجوی بین المللی در آمریکا

تحصیل در خارج از کشور راهی شگفت انگیز برای گسترش افق دید و دریافت آموزش درجه یک است. با این حال ، شما از خانه دور خواهید بود و برای گذراندن زندگی  به پول کافی نیاز دارید. بودجه بندی می تواند به شما کمک کند تا در زمان تحصیل در دانشگاه ، پول مورد نیاز خود را داشته باشید. این نکات به شما کمک می کند قبل از شروع دانشگاه بودجه ای ایجاد کنید.

درآمد و میزان بودجه خود را لیست کنید.

با تهیه لیستی از درآمد و بودجه ای که می توانید در دوران تحصیل استفاده کنید، شروع کنید. کمک مالی، وام دانشجویی و هر پولی را که والدین شما تامین می کنند ، حتما در آن قرار دهید. اگر موقعیت قبلا تامین شده باشد ، می توانید درآمد شغلی را نیز لیست کنید. با این حال ، اگر هنوز استخدام نشده اید روی شغل حساب نکنید. مشاغل دانشجویی اغلب تقاضای زیادی دارند و تامین آنها دشوار است. مشاغل خارج از دانشگاه نیز می توانند کاملاً رقابتی باشند.

هنگامی که موجودی و بودجه خود را لیست می کنید ، حتما به ارز کشور آمریکا تبدیل کنید ، بنابراین می دانید که هنگام ورود به کشور آمریکا چقدر خواهید داشت. با استفاده از یک ابزار آنلاین می توانید ارز را به راحتی تبدیل کنید.

هزینه های لازم خود را محاسبه کنید.

کل  هزینه های لازم برای رفتن به دانشگاه را محاسبه کنید. این هزینه ها شامل موارد زیر است:

  • شهریه
  • هزینه های دانشگاه
  • اتاق و تخت
  • کتابها
  • حمل و نقل
  • وسایل شخصی مانند لباس و وسایل بهداشتی
  • هزینه های پزشکی
  • هزینه درخواست ویزا

با توجه به کشور مقصد شما  ممکن است هزینه های دیگری نیز وجود داشته باشد. به عنوان مثال ، اگر قصد تحصیل در ایالات متحده آمریکا  را دارید ، باید هزینه I-901 SEVIS را پرداخت کنید.

موارد اضافی را در نظر بگیرید.

همچنین باید در مورد موارد اضافی که در هنگام دور بودن از دانشگاه نیاز دارید ، فکر کنید. به عنوان مثال ، اگر مشترک  Netflix هستید  و نمی توانید بدون آن ادامه دهید ، باید هزینه را در بودجه خود لحاظ کنید. همچنین ، آیا شما قصد دارید هر هفته بیرون غذا بخورید ، حتی اگر در دانشگاه برنامه غذایی داشته باشید؟ آن را نیز به بودجه خود اضافه کنید. حسابداری این موارد در بودجه شما برنامه ریزی را بسیار آسان می کند.

برای موارد اضطراری پول را کنار بگذارید.

هر چقدر خوب برنامه ریزی کنید ، موارد اضطراری قطعاً اتفاق می افتند. ممکن است وسیله نقلیه شما خراب شود ، یا ممکن است به جراحی نیاز داشته باشید. تقریباً 15 درصد از بودجه شما باید به حساب پس انداز برای موارد اضطراری وارد شود. این بدان معناست که اگر شما 1000 دلار در ماه دارید ، باید 150 دلار کنار بگذارید.

مقداری پول برای تفریح و  سرگرمی اضافه کنید.

شما قادر نخواهید بود برای همه بودجه خود حساب کنید. شاید شما بخواهید به سینما بروید ، یا تصمیم بگیرید که یک سفر آخر هفته انجام دهید. مقداری پول برای سرگرمی در بودجه خود بگنجانید. این باید پس از پرداخت قبض های شما ، پس مانده پول باشد.

بودجه خود را متعادل کنید.

بعد از ایجاد بودجه ، اطمینان حاصل کنید که بودجه شما متعادل است. اگر بودجه شما بیشتر از درآمدتان می باشد ، باید برخی از اصلاحات را انجام دهید. ممکن است مجبور شوید برخی از هزینه های غیرضروری را کاهش دهید تا بودجه شما متعادل شود. می توانید برای کسب درآمد بیشتر در دوران تحصیل کار کنید. اگر راهی برای کسب درآمد بیشتر پیدا کردید ، می توانید بودجه خود را مجدداً بررسی کنید.

امروز بودجه بندی را شروع کنید.

کنترل  بودجه  نوعی مهارت برای توانمند سازی است. با بودجه مناسب ، هنگامی که در دانشگاه هستید ، خود را در شرایط لازم نمی یابید. امروز کنترل بودجه خود را شروع کنید ، بنابراین با شروع دانشگاه آماده خواهید بود.

منابع:

https://www.internationalstudent.com/study_usa/financing/budgeting/

https://www.usnews.com/education/best-colleges/articles/2017-02-02/international-students-explore-a-sample-college-budget#:~:text=Tuition٪2C٪20textbooks ٪2C ٪ 20room٪ 20and٪ 20board

One Key Visa Inc. | All Rights Reserved