fbpx

خرید آنلاین در آمریکا

خرید آنلاین در آمریکا

چگونه می توانید آدرس فروشگاه های مواد غذایی در نزدیکی محل زندگی خود در آمریکا را پیدا کنید؟

خرید کردن مواد غذایی علاوه بر زمان بر بودن و نیاز داشتن به یک تایم خالی و لیست کردن مایحتاج مورد نیاز  برای عده ای ممکن است لذت بخش باشد و برای عده ای هم کاری سخت و شاید وحشتناک! اگر از آن دسته افرادی هستید که وقت رفتن حضوری به فروشگاه ها را پیدا نمی کنید خرید آنلاین بهترین گزینه برای شماست.

به راحتی می توانید هر آنچه نیاز دارید را آنلاین سفارش دهید و در آدرسی که ثبت می کنید  تحویل کنید. فقط کافی است در گوگل مپ روی لپ تاپ یا تلفن همراه خود فروشگاه های مواد غذایی یا سوپرمارکت ها را جستجو کنید و دکمه nearby را فشار دهید. خرید آنلاین امروزه به جزیی از زندگی افراد تبدیل شده است به طوری که علاوه بر عمده فروشان اکثر خرده فروشان نیز در فضای مجازی امکان ارائه خدمات خود را راه اندازی کرده اند. 

از بهترین فروشگاه های خرید آنلاین در آمریکا می توان موارد زیر را نام برد:

همین حالا بهترین مکان ها برای خرید مواد غذایی آنلاین در آمریکا را بشناسید:

  برای خرید محلی :  Instacart

  برای کالاهای عمده: Boxed

 برای خرید مقرون به صرفه: Walmart

 برای خرید اولی ها: آمازون Amazon Fresh   

 برای مواد غذایی ارگانیک: Thrive Market

برای اینکه خرید های خود را مدیریت کنید و از خرید کالاهایی که احتیاج ندارید جلوگیری کنید خرید آنلاین گزینه ی مناسبی است  تا تنها لیست  ضروری خود را تهیه کنید و خریدهای غیر ضروری را به حداقل برسانید.

یک فروشگاه آنلاین در نزدیکی محل زندگی خود پیدا کنید که ارسال کالا به محل شما را داشته باشد. می توانید از فروشگاه های محلی نزدیک محل زندگی خود خرید آنلاین را شروع کنید. اکثر فروشگاه ها خدمات خرید آنلاین را پشتیبانی می کنند.

می توانید در لیست خریدهای بعدی آنلاین  کالاهایی که هر هفته یا هر ماه به آنها نیاز دارید را لیست کنید. می توانید یک حساب کاربری با یک گذر واژه برای خود ایجاد کنید. مشخصات خود و آدرسی که خرید هایتان را در آنجا تحویل می گیرید را وارد کنید. جزئیات پرداخت خود را ارائه دهید. برای بیشتر سایت ها به کردیت کارت یا کارت نقدی نیاز دارید.

One Key Visa Inc. | All Rights Reserved