fbpx

جستجو برای پیدا کردن خانه ی اجاره ای در آمریکا

جستجو برای پیدا کردن خانه ی اجاره ای در آمریکا

جستجو برای پیدا کردن  خانه ی اجاره ای در آمریکا

محل زندگی از بزرگترین چالشهای مهاجرت است. برای اجاره و پیدا کردن محلی برای زندگی روش های زیادی وجود دارد از مراجعه حضوری تا به دوستان و آشنایان سپردن یا سایت هایی که در این زمینه فعالیت دارند.

استفاده از سایت هایی که در خصوص  اجاره ی خانه راه اندازی شده اند جزو بهترین روش هاست.

سایت  WWW.CRAIGSLIST.ORG یکی از سایت هایی است که با مراجعه به آن می توانید با تعیین کردن شهر و فیلتر کردن مشخصات دلخواهتان در لیست خانه ها به جستجو بپردازید.

در قسمت View Map محله و خانه های آن را ببینید. اگر خانه ای را از نظر قیمت پسندید از روی گوگل مپ می توانید محله و خانه های اطراف آن را ببینید و اطلاعاتی نظیر شلوغی و خلوتی محله را کسب کنید.

اگر دنبال مجتمع های بزرگ مسکونی با امکاناتی نظیر استخر و سالن ورزش و غیره هستید و صاحبخانه ی شما به جای شخص یک کمپانی باشد از سایت  www.apartments.com استفاده کنید.

با فیلتر کردن جستجو با موارد دلخواهتان می توانید عکس های بی شماری از خانه را بدون نیاز به مراجعه حضوری ببینید.

یکی از روشهای قدیمی جستجو برای اجاره ی خانه،  استفاده از تحقیقات محلی می باشد. معمولا در مجتمع هایی که خانه برای اجاره موجود باشد با تابلو نوشته هایی نظیر for rent ،now leasing برخورد می کنید ، می توانید با شماره ای که در آنجا  ذکر شده تماس گرفته و مشخصات خانه را دریافت کنید.

البته گاهی هم در مجتمع ها ممکن است آگهی خانه خالی را نزده باشند ولی با مراجعه به آنجا برای یک یا دو ماه آینده خانه خالی رزرو کنید.

 در مجتمع های بزرگ معمولا فردی در ساعات اداری پاسخگوی تلفنی و یا حضوری مراجعه کنندگان می باشد.

سایت دیگری که در زمینه اجاره و خرید خانه فعالیت دارد www.zillow.com  می باشد .

سایت  http://hotpads.com   هم یکی دیگر از سایت هایی است که از طریق آن می توانید موارد دلخواه خود را بیابید.

در سایت http://www.tpco.com می توانید با قیمت های پایین و قراردادهای کوتاه مدت محلی برای اقامت را پیدا کنید تا به فرصت و بعد از  آشنا شدن با محیط و مهیا شدن شرایط فردی بهتر، اقدام به اجاره ی بلند مدت خانه کنید.

سایت www.realtor.com  هم برای پیدا کردن خانه مفید خواهد بود. اسم شهر مورد نظر با علامت اختصاری ایالت را در آن سرچ کنید.

به طور کلی می توان به این نکات اشاره کرد که برای اجاره ی خانه در آمریکا بهتر است از وب سایت ها استفاده کرده و همچنین در گوگل مپ فضای کلی محله و خانه های اطراف را دیده و سپس به ثبت قرارداد بپردازید.

One Key Visa Inc. | All Rights Reserved