fbpx

تغییر آدرس در آمریکا را باید به چه ارگان هایی اطلاع دهیم؟

تغییر آدرس در آمریکا را باید به چه ارگان هایی اطلاع دهیم؟

تغییر آدرس در آمریکا را باید به چه ارگان هایی اطلاع دهیم؟

هنگام عزیمت به آمریکا و سکونت در آن ممکن است بعد از مدتی به جابجایی محله ،شهر یا ایالتی که در آن سکونت دارید نیاز پیدا کنید.علاوه بر اینکه باید به جمع کردن و بسته بندی وسایلتان بپردازید نیاز است که این تغییر آدرس را به چند ارگان اطلاع دهید که در این مطلب به این موارد پرداخته ایم.

اداره پست

معمولا اولین جایی که در مورد اطلاع از تغییر محل زندگی به ذهن می رسد اداره پست است.این کار را در اسرع وقت انجام دهید در غیر این صورت تمامی نامه های ارسالی شما به آدرس قدیمی فرستاده می شود.

آژانس های مالیاتی

آژانس های مالیاتی ایالتی و درآمد فدرالی هم یکی دیگر از گزینه هایی هستند که باید در جریان تغییر آدرس شما قرار بگیرند که با تکمیل یک فرم به صورت آنلاین می توانید این کار را انجام دهید.

اداره تامین اجتماعی

از مهمترین ارگان هایی که باید در نظر داشته باشید اداره تامین اجتماعی است اگر از مزایای آن استفاده می کنید .برای این کار هم می توانید با تکمیل کردن یک فرم به شیوه آنلاین آنها را از تغییر آدرس خود مطلع سازید.

اداره گاز و برق

برای اطلاع تغییر آدرس به این دو ارگان تعلل نکنید چرا که ممکن است بدون برق و گرما بمانید.

تلفن، کابل و اینترنت

برای اینکه در مکان جدید خود مشکل اینترنت نداشته باشید با ارائه دهندگان اینترنت و کابل و تلفن خود تماس گرفته و آنها را از تغییر آدرس خود آگاه کنید چرا که باید بدانند قبوض شما را به چه آدرسی ارسال کنند.

سرویس های دیگر

با توجه به سرویس های دیگری که در مکان جدید خود خواهید داشت مثل بازیافت زباله، شرکت فاضلاب  و … جابجایی و آدرس جدیدتان را اطلاع دهید.

بیمه خانه یا اجاره کنندگان

آژانس بیمه خانه شما  یا خانه اجاره ای باید بدانند که قبض ها را  به کجا انتقال دهند. برخی از مالکان یا شرکت های مدیریتی خواستار انجام  انتقال قبل از تاریخ انتقال شما هستند ، بنابراین زودتر اقدام کنید.

کارفرمای شما

اگر فیش های حقوقی شما به حساب بانکی شما واریز شود ، کارفرمای خود را در جریان تغییر آدرس قرار دهید تا مطمئن شوید که عوارض پرداخت ، فرم های مالیاتی و موارد مشابه در مکان جدید به دست شما خواهند رسید.

شرکت بانکی و کارت اعتباری شما

با بانک و شرکت کارت اعتباری خود تماس گرفته و نحوه تغییر آدرس را جویا شوید. ممکن است به شیوه آنلاین بتوانید این کار را انجام دهید.

ارائه دهندگان وام

ممکن است ما دوست نداشته باشیم اقساط وام های دریافتی امان را پرداخت کنیم و ایده گم شدن آدرس را بپسندید، اما برای جلوگیری از اتفاقات بعد آن مانند مسدودی حساب ها بهتر است آنها را در جریان تغییر آدرس خود قرار دهید.

ارائه دهندگان بیمه

آژانس هایی که بیمه درمانی ، دندانپزشکی ، بیمه اتومبیل و بیمه عمر به شما ارائه می دهند هم باید برای اطلاع رسانی تغییر آدرس در نظر داشته باشید.ممکن است به شیوه آنلاین به راحتی قابل انجام باشد.

مجلات و خدمات اشتراک

اگر در مجلات یا نشریه هایی اشتراک دارید  آدرس جدید خود را با ارسال ایمیل یا تماس با بخش خدمات مشتری تغییر دهید.

سایت های خرید آنلاین

فروشگاه های آنلاین که بیشتر از همه از آنها خرید می کنید گزینه بعدی می باشد؛ برای جلوگیری از اتفاقاتی مثل اتلاف وقت و هزینه این کار را فراموش نکنید.

دوستان و خانواده

با شیوه های مختلف ارتباطی مثل ارسال ایمیل و پیام میتوانید خانواده، دوستان و نزدیکانتان را از مکان جدید خود مطلع کنید. تغییر آدرس شما ممکن است  زمان بر باشد ، اما  انجام آن کارهای شما را آسان خواهد کرد.

One Key Visa Inc. | All Rights Reserved