fbpx

به چه روش هایی در هنگام تحصیل و مهاجرت به آمریکا دوست پیدا کنیم؟

به چه روش هایی در هنگام تحصیل و مهاجرت به آمریکا دوست پیدا کنیم؟

به چه روش هایی در هنگام تحصیل و مهاجرت به آمریکا دوست پیدا کنیم؟

در اوایل مهاجرت به آمریکا و دوری از خانواده و دوستان، میل به یافتن دوستان تازه در شما هست. در این مطلب راه هایی که می توانید شبکه دوستان جدیدی پس از مهاجرت برای خودتان بسازید را با هم مرور می کنیم؛ اما قبل از آن چند نکته را باید در نظر بگیرید.

قضاوت نکنید!

هرگز  تا دیگران را نشناخته اید مورد قضاوت قرار ندهید و پیش داوری نداشته باشید. در کشور آمریکا  آدمهای بی شمار و متنوعی وجود دارند که ممکن است تعدادی از آنها  در  دور از ذهن ترین مکان ها، صمیمی ترین دوستان شما شوند. روزهای نخست مهاجرت به آمریکا و تنهایی ممکن است استرس زا باشد اما اگر شما یک جمع دوستانه صمیمی  برای خود بسازید بهترین خاطرات زندگی شما در آمریکا رقم خواهد خورد. 

با دیگران ارتباط بگیرید!

سعی کنید در روزهای نخست در انجمن ها و یا تیم های ورزشی یا کلوب های مختلفی که وجود دارند عضو شوید. در این فضا ها شما افرادی که در مواردی با شما اشتراکات دارند را می یابید. در این روزها اکثر دانشجویان ورودی جدید با شما در شرایط یکسان هستند و مشتاقند که دوستان جدیدی پیدا کنند.

تنها نمانید!

هرگز تنهایی و ماندن در اتاق یا خانه را برای طولانی مدت انتخاب نکنید. زمان خود را بیشتر در فضاهای دانشگاه و کتابخانه در کنار دانشجویان دیگر سپری کنید. محدودیتی برای خود در انتخاب هم گروهی هایتان در نظر نگیرید. این کارهای تیمی باعث شکل گیری مراوداتی دوستانه خواهد شد. فرصت تحصیل در ایالات متحده آمریکا برای شما امکان آشنا شدن با فرهنگ های بی شماری از سراسر جهان را مهیا می کند این فرصت را دریابید. تجربیات فراوانی در این مسیر کسب خواهید کرد.

در گروه های مشترک با همکلاسی های خود عضو شوید!

 می توانید برای انجام دادن کارهای گروهی دانشگاه، هم تیمی های خود را به یک مهمانی شام دعوت کنید. حتی اگر در آشپزی هم به اندازه کافی خوب نیستید اهمیتی ندارد می توانید از بیرون غذا سفارش دهید؛ یا حتی از غذاهای بومی کشور خود برای دوستانتان تهیه کنید مطمئن باشید برای دوستان جدیدتان تجربه خوبی خواهد شد.

اگر در خوابگاه زندگی می کنید هم می توانید با تهیه یک نوشیدنی یک پذیرایی ساده از دوستان جدید داشته باشید. اگر قوانین خوابگاه را زیر پا نگذارید می تواند به یک روز به یاد ماندنی برای شما تبدیل شود. در بدو ورود می توانید در گروه های مربوط به کلاسهای درسی در شبکه های اجتماعی با همکلاسی های جدید خود ارتباط بگیرید. علاوه بر مطلع شدن از اخبار پیرامون درس و دانشگاه می توانید موضوعات مشترک زیادی برای اشتراک گذاری با دوستان خود پیدا کنید.

در برنامه های جانبی دانشگاهی شرکت کنید!

در برنامه های جانبی که از طرف دانشگاه برگزار می شود شرکت کنید؛ در این اجتماعات هم امکان پیدا کردن دوستانی با علایق مشترک وجود دارد. هیچ وقت از کسب تجربیات مثبت نترسید. خود را با اتفاقات تازه به چالش بکشید. شجاعت به خرج دهید و فعالیت هایی که تا قبل از این انجام ندادید مثل قایق سواری یا ورزش های گروهی یا یک کلاس هنری و یاد گرفتن یک ساز جدید را انجام دهید.

اگر سال اول ورود به آمریکا را در خوابگاه بگذرانید و سپس به فکر خانه اجاره کردن باشید، فرصت های بی شمار آشنایی و دوستی با دیگران را از دست نخواهید داد. 

One Key Visa Inc. | All Rights Reserved