fbpx

به جنگ افسردگی ناشی از دل‌تنگی برو 3

به جنگ افسردگی ناشی از دل‌تنگی برو:

(پیدا کردن یک دوست جدید، مرهم دل شما)

یکی دیگر از راه‌هایی که در مسیر مبارزه با افسردگی ناشی از دل‌تنگی به شما کمک خواهد کرد، پیدا کردن حداقل یک دوست است. پیدا کردن یک دوست که در شادی شما شاد می‌شود و در ناراحتی شما ناراحت از واجبات زندگی است. حرف ما تنها و تنها در مورد مهاجرت نیست، دوست شما همان کسی است که شما را در تمام مسیر زندگی همراهی خواهد کرد، با شما می‌خندد و گریه می‌کند؛ به شما گوش می‌دهد و با هم لحظات خوشی را می‌گذرانید.

برای مبارزه با حس دل‌تنگی می‌توانید:


  1. با دوستان خود وقت بگذرانید:

 به رستوران‌ها بروید، از محل‌های دیدنی بازدید کنید، به مهمانی بروید و در یک کلام خوش بگذرانید. در نتیجه‌ی این عمل آن‌قدر باهم وقت می‌گذرانید که دیگر وقت کم‌تری برای حس دل‌تنگی خواهید داشت.

 


  1. درد و دل کنید:

 همه‌چیز را درون خودتان نگه ندارید؛ درد و دل به شما کمک خواهد کرد. سعی کنید دوستی پیدا کنید که شرایطی مشابه با شما دارد؛ از دل‌تنگی خود با او صحبت کنید. خواهید دید که این صحبت‌ها چنان باری را از روی دوش شما بر می دارد که پس از آن احساس سبکی می کنید، هم در قلب و هم در فکر.

 


  1. با دوستان خود به مسافرت بروید:

مسافرت به خودی خود ذهن شما را باز می‌کند و حس افسردگی را از شما دور می‌کند. پس در اولین فرصت دست دوستتان را بگیرید و به مسافرت بروید، اگر شرایط سفر ندارید هم یک آخر هفته با هم به کمپ بروید و خاطرات خوشی بسازید که از آن پس به آن فکر کنید.

 


  1. یک روتین جدید برای زندگی‌تان ایجاد کنید، این بار با حضور افراد جدید زندگی‌تان:

با دوستان خود یک روتین بسازید، کاری که هر هفته انتظارش را بکشید. این کار می‌تواند یک ورزش گروهی، رفتن به سینما یا تنها یک دیدار ساده باشد.

 

پیشنهاد ما به شما این است که از تنهایی دوری کنید، تنهایی افکار منفی را به ذهن شما راه می‌دهد. خود را سرگرم نگه‌دارید و از زندگی خود در کشور آمریکا لذت ببرید.

One Key Visa Inc. | All Rights Reserved