fbpx

به جنگ افسردگی ناشی از دل‌تنگی برو 1

به جنگ افسردگی ناشی از دل‌تنگی برو 1:

(قبول کردن، ضعف نیست)

یکی از عوارض ناشی از مهاجرت دل‌تنگی برای خانه و خانواده می‌باشد؛ اما شما نباید بگذارید این امر کاملاً عادی، سدی باشد بر روی جریان زندگی و پیشرفت شما.

چه می‌گویند؟

نابرده رنج گنج میسر نمی‌شود.

پس تا هنگامی که سختی نکشید، به پیروزی نمی‌رسید. در ضمن رسیدن به پیروزی پس از سختی و مشکلات فراوان بسیار لذت‌بخش‌تر هم می‌باشد. شما نمی‌توانید انتظار داشته باشید با نشستن در محیط امن خانه و خوردن و خوابیدن به موفقیت برسید.

 برای شماهایی که به کشور آمریکا مهاجرت کردید و دل‌تنگی امان شما را بریده است، یا در فکر مهاجرت هستید اما این ترس شما را رها نمی‌کند، خواندن متن زیر خالی از لطف نخواهد بود:

  • برای شروع باید بگوییم که نگران نباشید، برای همه پیش می‌آید، تنها نیستید.

این افسردگی ناشی از دل‌تنگی امری عادی می‌باشد و برای همه اتفاق می‌افتد. به یاد داشته باشید این دل‌تنگی از ضعف شما نیست. اگر دوست دارید گریه کنید بدانید که گریه کردن اشتباه نیست،

گریه بر هر درد بی‌درمانی دوا است.

به خود زمان بدهید.

زمان مشخصی برای احساس ناراحتی.

 ناراحتی یکی از طبیعی‌ترین احساسات بشر است، پس وجودش را انکار نکنید. از مشکلات فرار نکنید؛ اما دقت داشته باشید که پس از اتمام زمانی مشخص، کم‌کم خود را از این شرایط روحی بیرون بیاورید.

برای شروع روزانه حداقل 30 دقیقه از زمانتان را به خود اختصاص دهید. به محیطی بروید که در آن احساس آرامش می‌کنید، چشمان خود را ببندید، نفس عمیق بکشید و روی خودتان متمرکز شوید. نگذارید این افسردگی برای مدت زیادی ادامه پیدا کند.

در روزهای آتی، به همراه یکدیگر راه‌های دیگری برای مبارزه با افسردگی ناشی از دل‌تنگی را می‌آموزیم.

 

One Key Visa Inc. | All Rights Reserved