fbpx

بهترین مقاصد گردشگری آمریکا در تابستان

بهترین مقاصد گردشگری آمریکا در تابستان

دور تا دور آمریکا در تابستان: بهترین مقاصد گردشگری

 

کم کم داریم به یک تابستان دیگر نیز نزدیک می‌شویم، امتحانات پایان‌ترم تمام می‌شوند و می‌توانید یک نفس راحت بکشید، (البته تا آغاز ترم جدید).

فصل فصل تابستان است و تابستان هم که بدون مسافرت نمی‌شود.

این فاصله‌ی بین دو ترم به شما به عنوان دانشجوی بین‌المللی که تازه به آمریکا آمده‌اید، امکان این را می‌دهد که کمی هم از امکانات گردشگری آمریکا بهره ببرید. پس از آن استفاده کنید، نه تنها برای خوش‌گذرانی، برای آشناتر شدن با فرهنگ مردم آمریکا و غلبه بر حس دلتنگی برای خانه و خانواده، پس از همین الآن برای تابستانتان برنامه‌ریزی کنید، کمی آمریکا را بگردید و کمی شادی کنید!

امروز می‌خواهیم با برخی از بهترین مقاصد گردشگری آمریکا در فصل تابستان آشنا شویم:

 

اگر می‌خواهید تنی به آب بزنید:

  •   San Diego:                                                                      

ایالت کالیفرنیا

به دنبال شهری اقیانوسی می‌گردید؟ بلیط خود را برای سن دیگو، کالیفرنیا رزرو کنید. صبح خود را در کنار آب‌های اقیانوس آرام شروع کنید، در یکی از کافه‌های شهر صبحانه بخورید از چند موزه دیدن کنید یا به باغ‌وحش بروید و از نزدیک گونه‌های جانوری را تماشا کنید، ظهر در یکی از هتل‌های شهر کمی استراحت کنید و عصر به خرید بروید. شب که رسید به کلاب ها و رستوران‌های معروف شهر بروید و اوقات خوشی را در سن دیگو بگذرانید.

 

 

  

  •   Cape May:                                                        

 ایالت نیو جِرزی

کیپ می با آن هوای لذت بخشش در تابستان، ساحل زیبایش، تفریحات دریایی‌اش، معماری هیجان‌انگیز ساختمان‌هایش بهشت شما خواهد بود. در این شهر برای همه نوع سلیقه‌ای جذابیت دارد، از عاشقان خرید گرفته تا ماجراجویان اهل هیجان. در فصل تابستان فستیوال‌های بسیار زیادی در این شهر برگزار می‌شود که حضور در آن‌ها خالی از لطف نخواهد بود.

 

 

 

اگر به دنبال ماجراجویی هستید:

 

  •   Adirondacks:    

ایالت نیویورک

گفتیم ماجراجویی؟ چه جایی بهتر از منطقه‌ی کمپی آدیرونداک، با دشت‌های سرسبز، کوه‌های نفس‌گیر، دریاچه‌های زیبا. اگر هر روز تابستان را هم در این مکان بگذرانید باز هم کم خواهد بود. تصور کنید صبح خود را با صدای پرندگان و منظره‌ای سرسبز شروع خواهید کرد، آرامش، ماجراجویی، گشت‌وگذار، روحی تازه.

                                       

  •   Zion National Park:    

ایالت یوتا

پارک ملی زایان، کوه های چند رنگ عظیمش، رودها و آبشارهای منحصربه‌فردش در میان این کوه‌ها ماجراجویی شما را به اوج می‌رساند، پیش بروید و کشف کنید،

مراقب باشید خدایی نکرده ایست قلبی نکنید.

این مکان یکی از فوق‌العاده‌ترین جاهایی است که می‌توانید در آن پیاده‌روی کنید، کوه‌نوردی کنید، کشف کنید، ببینید و شارژ شارژ ترمی جدید را آغاز کنید.

 

 

اگر مکانی پر از آرامش می‌خواهید:

 

  •   Grand Teton National Park:                                

ایالت وایومینگ

آرامش و زیبایی در پارک ملی گراند تیتان خلاصه شده است. زیبایی آن از طلوع تا غروب و از غروب تا طلوع آرامش را به درون جان شما تزریق می‌کند. اگر به دنبال مسافرتی ارزان و سرشار از آرامش می‌گردید، این مکان انتخاب خوبی خواهد بود، کلبه‌ای اجاره کنید و یا چادر بزنید و صبح خود را با منظره‌ای نفس‌گیر آغاز کنید.

 

 

  •   Glacier National Park:

ایالت مانتَنا

اگر می‌گویید از طبیعت لذت می‌برم و دوست دارم به مکانی سرسبز بروم، و همه‌جا به دنبال مکانی سرشار از آرامش می‌گردید، پس این گزینه را در نظر بگیرید. این پارک طبیعی پر است از جذابیت‌های جغرافیایی شامل بیش از 700 دریاچه، چند رشته‌کوه و آبشار و مناطق سرسبز، گل‌های وحشی و… . اگر به این پارک رفتید تا می‌توانید نفس عمیق بکشید و ریلکس کنید.

                                        

 

اگر دوست دارید از گرما فرار کنید:

  •       Fairbanks:                                                                           

ایالت آلاسکا

اگر از گرما فراری هستید به فربنکس بیایید، به تماشای رودخانه بروید، دریاچه‌های قطب شمال را ببینید، از چشمه‌های آب گرم و حیات‌وحش لذت ببرید، از گالری‌ها و رستوران‌ها لذت ببرید و شکوه و عظمت طبیعت و شهر را یکجا ببینید.

راستی، یک سورپرایز:

 اگر شما هم مشتاق تماشای شفق قطبی هستید، ماه اوت هم انتخاب خوبی خواهد بود.  

 

  •   Yellowstone National Park:     

ایالت‌های وایومینگ، آیداهو و مانتَنا

اگر طبیعت‌گردی در فصل تابستان در صدر لیست انتظاراتتان از یک سفر تابستانی است پارک ملی یلواستون در ایالت وایومینگ مناسب‌ترین انتخاب شما می‌باشد. در یلواستون چه کار می‌توانید انجام دهید؟ در ابتدا از آب فشان Old Faithful شروع کنید؛ به ژرف‌دره‌ی این پارک ملی بروید، از بزرگ‌ترین چشمه‌ی آب گرم آمریکا دیدن کنید، اگر کوه‌نوردی و پیاده‌روی را دوست دارید یلواستون خاطره‌انگیزترین مسافرت تابستانی شما خواهد بود. آب‌وهوای مناسب این منطقه در تابستان سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. به علاوه شهر کودی که در نزدیکی واقع شده است فستیوال‌های زیادی را برای گردشگران فراهم کرده است، شما می‌توانید در هتل‌های این شهر/ شهرهای اطراف اقامت کنید و یا اگر اهل کمپ هستید در یکی از کابین‌های موجود در این پارک ملی اقامت داشته باشید.

 

 

 

اگر به دنبال امکانات شهری فوق‌العاده هستید:

  •   San Francisco:                                                              

ایالت کالیفرنیا

سان‌فرانسیسکو، کالیفرنیا که دیگر نیازی به معرفی ندارد. منطقه‌ی خلیجی سان‌فرانسیسکو نسبت به سایر مناطق آمریکا در تابستان کمی سردتر است به همین دلیل هم طرفداران تفریحات فضای باز در فصل تابستان به این شهر جذب می‌شوند. گردش، خرید، تفریح، رستوران گردی و… همه و همه در یک شهر؛ به عبارتی سان‌فرانسیسکو در تابستان هم فالِ و هم تماشا.

سان‌فرانسیسکو یکی از بهترین مقاصد خرید نیز جهان شناخته می‌شود. Mission District یکی از بهترین مکان‌ها برای کسانی است که به دنبال بوتیک‌های شیک می‌گردند. Union Square، Chinatown نیز فروشگاه‌های جذاب زیادی را در خود جای‌داده‌اند. تا در سان‌فرانسیسکو هستید از شنبه‌بازار محبوب شهر نیز غافل نشوید.

 

 

  •   Chicago:        

ایالت شیکاگو

 شیکاگو با امکانات شهری منحصر به فردش پذیرای گردشگران زیادی از سراسر دنیا است. اگر به شیکاگو رفتید و Magnificent Mile محبوبش را از یاد نبرید؛ امکان ندارد دست‌خالی از شیکاگو برگردید. بی‌شک این شهر یکی از بهترین مکان‌ها برای عاشقان خرید است. در مگنفیسنت مایل بیش از 500 فروشگاه وجود دارد که جوابگوی نیاز هر سلیقه‌ای می‌باشد.

در ضمن، ساحل شیکاگو هم دلیلی دیگر برای رزرو بلیط به سوی این شهر خواهد بود.                                                        

 

 

اگر به دنبال یک سفر نسبتاً ارزان قیمت هستید:

 

  •   Grand Canyon National Park:

ایالت آریزونا 

نام سفر که می‌آید، گرند کنیون، ایالت آریزونا در دسته‌ی محبوب‌ترین ها قرار می‌گیرد. احتمال تابستان یکی از شلوغ‌ترین زمان‌های گرند کنیون می‌باشد اما این ژرف دره همه جورِ زیباست و نفس‌گیر؛ اما اگر شلوغی را دوست ندارید حاشیه‌ی شمالی در فصل تابستان آرام تر از سایر قسمت‌های گرند کنیون می‌باشد؛ در این قسمت می‌توانید با ماشین، پیاده و یا دوچرخه از فضا لذت ببرید؛ اما اگر می‌خواهید به حاشیه‌ی جنوبی بروید بهتر است ماشین خود را پارک کنید و با دوچرخه بقیه‌ی مسیر را ادامه دهید. به این ژرف دره بروید و از زیبایی منابع طبیعی لذت ببرید.                            

  •   Cannon Beach:                                                               

 ایالت اورگن

اگر به دنبال مکانی به نسبت ارزان، رویایی و صد البته رمانتیک می‌گردید، کانون بیچ انتخاب خوبی خواهد بود. تصور کنید در کنار یکدیگر در خیابانی آرام و زیبا راه می‌روید، در کافه‌ای کوچک و دنج می‌نشینید و دست در دست هم در ساحل زیبای آن قدم می‌زنید  و درست در مقابل Haystack Rock همان سنگ بزرگ معروف عکس یادگاری می‌گیرید رویایی نیست؟

 

این مقاصد تنها بخشی از مقاصد زیبای آمریکا در فصل تابستان می‌باشد.

این جا لازم است این نکته را هم بگویم که مسافرت تنها به معنای رفتن به یک شهر یا کشور جدید نیست، اگر امکان مسافرت را ندارید، کوله‌پشتی خود را بردارید و شهر محل زندگی خود را بگردید، این هم برای خود یک مسافرت است دیگر، مسافرت درون‌شهری. جهان گردان بزرگ مسافرت خود را ابتدا از محل زندگی خود شروع می کنند.

One Key Visa Inc. | All Rights Reserved