fbpx

بهترین زمان خرید در آمریکا

بهترین زمان خرید در آمریکا:

(خانه، ماشین، مبلمان)

خرید همیشه یکی از لذت‌بخش‌ترین تفریحات زندگی ما بوده است، می‌باشد و احتمالاً تا ابد هم خواهد بود. خوب البته شاید برخی از آن‌هایی که به تازگی به کشور آمریکا مهاجرت کرده‌اند و هنوز کار ثابتی ندارند نتوانند از پس هزینه‌های خرید بربیایند، اما باید بگویم که خرید هر جنسی در کشور آمریکا زمان خاص خود را دارد و اگر شما از این زمان‌ها آگاه باشید می‌توانید با حداقل هزینه تمام محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنید؛ امروز می‌خواهیم با بهترین زمان خرید خانه، ماشین و مبلمان بیش‌تر آشنا شویم:

  •   خانه:

بهترین زمان برای خرید مسکن در کشور آمریکا، حول‌وحوش ماه‌های مارس، اوت یا دسامبر می‌باشد. اگر به دنبال گزینه‌های بیش‌تر هستید در ماه مارس اقدام کنید و اگر به نبال کم‌ترین هزینه هستید پس ماه اوت و دسامبر مناسب شما خواهد بود چرا که افراد به قصد فروش سریع‌تر مسکن خود در این ماه‌ها ملک خود را به فروش می‌گذارند. به همین دلیل نیز امکان این‌که پیشنهادهای پایین را نیز قبول کنند بالاتر است.

 

  •   ماشین:

بهترین زمان خرید ماشین ماه‌های می، اکتبر، نوامبر و دسامبر می‌باشد، پس اگر قصد دارید در کشور آمریکا خودرو بخرید بهتر است در یکی از این ماه‌ها اقدام کنید. اوایل ماه می زمانی است که معمولاً اصلی‌ترین فصل نمایشگاه خودرو تمام می‌شود و کم‌کم خودروهای جدیدی وارد نمایشگاه‌ها می‌شوند به همین دلیل هم گاهی بر روی ماشین‌های مدل پایین‌تر تخفیف می‌گذارند، همچنین اواخر می همراه با تخفیفات Memorial Day است. ماه اکتبر فروش خودروهای جدیدتر آغاز می‌شود و مدل‌های پایین‌تر تخفیف دارند که این تخفیف تا ماه نوامبر نیز ادامه دارد علاوه بر آن در تخفیفات بلک فرایدی در ماه نوامبر می‌توانید اتومبیل مناسبی برای خود تهیه کنید. در ماه دسامبر هم علاوه بر تخفیفات کریسمس برخی از فروشندگان برای رسیدن به هدف آخر سال خود خودروهای نمایشگاه خود را با قیمت کم‌تری می‌فروشند.

 

  •   مبلمان:

بهترین زمان برای خرید مبلمان و اثاثیه‌ی خانه اواخر زمستان، اواخر تابستان و حول‌وحوش فوریه و اوت است. در این زمان‌ها فروشندگان برای خالی کردن مغازه و وارد کردن اجناس جدید با طراحی جدیدتر محصولات خود را با تخفیف می‌فروشند و در ماه فوریه به دلیل وجود تخفیفات تعطیلات روز ولنتاین و روز ریاست جمهوری می‌توانید مبلمان مورد نیاز خود را با بهترین قیمت در بهترین فروشگاه‌ها مانند ایکیا خریداری کنید.

 

 #ترینها

One Key Visa Inc. | All Rights Reserved