fbpx

بهترین زمان خرید در آمریکا

بهترین زمان خرید در آمریکا:

شنیده‌اید می‌گویند هر کاری به وقتش خوبه؟

خوب این جمله برای خرید نیز صدق می‌کند. اگر شما بتوانید وقت خرید هر محصول را بشناسید آن‌وقت به آسان‌ترین روش پس‌انداز کرده‌اید. شناخت زمان خرید محصولات متنوع در کشور آمریکا بسیار مهم است. این‌که شما از تخفیفت خبردار شوید و تا قبل از اتمام آن‌ها اجناس مورد نظر خود را تهیه کنید، می‌توانید تا مقدار قابل‌توجهی در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید. امروز می‌خواهیم با بهترین زمان خرید تجهیزات و لوازم برقی، تشک و تلویزیون بیش‌تر آشنا شویم:

  • تجهیزات و لوازم برقی:

بهترین زمان برای خرید تجهیزات و لوازم برقی خانه مانند ماشین لباس‌شویی/ ظرف‌شویی، یخچال و… در ماه‌های آخر سال می‌باشد. معمولاً تجهیزات جدید در ماه نوامبر وارد بازار می‌شوند به همین دلیل نیز گاهی شاهد تخفیفات بی‌نظیری از تعطیلات روز کارگر (Labor Day) تا اواسط اکتبر بر روی لوازم قدیمی‌تر هستیم.

 

  • تشک:

شاید خرید تشک آن‌قدر هم مهم به نظر نیاید؛ اما واقعیت اینجاست که این خرید یکی از واجبات است و شما با خرید در بهترین زمان‌ها می‌توانید از تخفیف خوبی برخوردار شوید. بهترین زمان برای این خرید در کشور آمریکا زمان‌هایی است که تعطیلات آخر هفته سه روزِ می‌شوند مانند روز ریاست جمهوری، روز کارگر یا روز یادبود. روز استقلال ایالات‌متحده آمریکا یا همان چهارم ژوئیه نیز یکی دیگر از روزهای مناسب برای این خرید است.

 

  • تلویزیون:

بهترین زمان برای خرید تلویزیون بلک فرایدی و سایبر ماندی است. اما خودتان را به همین دو روز محدود نکنید: معمولاً پیش از Super Bowl نیز برخی از فروشندگان تخفیف‌های خوبی را ارائه می‌دهند. علاوه بر آن یکی دیگر از زمان‌های مناسب برای این خرید حول‌وحوش زمستان و ژانویه است.

#ترینها

One Key Visa Inc. | All Rights Reserved