fbpx

بهترین اپلیکیشن ها برای خرید بلیط هواپیما با بهترین قیمت

بهترین اپلیکیشن ها برای خرید بلیط هواپیما با بهترین قیمت:

دیگر به آن نقطه از زمان رسیده‌ایم که نباید برای خرید بلیط هواپیما در صف‌های طولانی بایستیم و حضوری اقدام کنیم. امروزه با نصب یک برنامه‌ی کاربردی می‌توانیم به راحتی و در عرض چند دقیقه بهترین بلیط با مناسب‌ترین قیمت را پیدا کنیم و بلافاصله از روی همان تخت خواب بلیط خود را رزرو کنیم.

سیستم هواپیمایی کشور آمریکا به گونه‌ای فعالیت می‌کند که شما هرگاه که اراده کنید می‌توانید بلیط های متفاوت با قیمت‌های متفاوتی را رزرو کنید. اگر عاشق مسافرت هستید اما از هزینه‌ی بالای بلیط هواپیما می‌ترسید، با چند جست‌وجوی ساده در برنامه‌های زیر می‌توانید ارزان‌ترین بلیط به مقصد مورد نظر خود را پیدا کنید:

  1. Scott’s Cheap Flights
  2. Skyscanner
  3. App in the Air
  4. Kiwi
  5. Momondo
  6. Priceline
  7. Hopper
  8. Travala

شما با کمک این برنامه‌ها می‌توانید بلیط های درون‌مرزی و برون‌مرزی مورد نظر را با ارزان‌ترین قیمت خریداری کنید. برخی از این برنامه‌ها به شما این امکان را می‌دهند تا مقصد خود را وارد کنید و سپس برنامه به‌محض این‌که بلیطی با تخفیف قابل قبولی موجود شد به شما اطلاع می‌دهد.

این برنامه‌ها مانند دستیار شخصی شما عمل می‌کنند و سفر شما را برنامه‌ریزی می‌کنند، همچنین با در اختیار داشتن اطلاعات پرواز و هزینه‌ی بلیط بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی به سرعت و به آسانی بلیط مناسب را برای شما پیدا می‌کنند.

سفر خوشی را برای شما آرزومندیم!

One Key Visa Inc. | All Rights Reserved