fbpx

بعد از گرفتن MBA چه کاری می توانم انجام دهم؟

بعد از گرفتن MBA چه کاری می توانم انجام دهم؟

بعد از گرفتن MBA چه کاری می توانم انجام دهم؟

فارغ التحصیلان MBA  شاغل  در ایالات متحده آمریکا در سال 2019 با درآمد متوسط ​​115000 دلار ، یک رکورد ثبت کردند. این رشته در ایالات متحده آمریکا جزو رشته های پر درآمد محسوب می شود. حال باید دید بعد از فارغ التحصیلی در رشته MBA چه کاری باید انجام داد.

مدیر بازاریابی

مدیران بازاریابی تقریباً در هر صنعت تقاضای زیادی دارند. تا زمانی که یک شرکت محصولات یا خدماتی برای ارائه به مردم یا مشاغل دیگر دارد ، آنها به یک مدیر بازاریابی نیاز دارند. اگر این شغل را بر عهده بگیرید ، بر فعالیت های بازاریابی کارفرمای خود نظارت خواهید کرد. شما همچنین می توانید تحقیقات بازار را انجام دهید و تعیین کنید که محصولات یا خدمات جدید قابل استفاده هستند. با  نرخ بیکاری کم ، درآمد بالا و پیشرفت شغلی ، دلایل زیادی برای انتخاب این شغل وجود دارد.

مدیر عملیات بازرگانی

شما می توانید با مدرک MBA  خود به عنوان مدیر عملیات تجاری کار کنید. وظیفه شما شامل اطمینان از عملکرد یکپارچه و کارآمد سیستم تولید ، زنجیره تامین جهانی و سایر مولفه های تجاری خواهد بود. شما با بخشهای مختلف شرکت کار خواهید کرد تا اطمینان حاصل کنید که هر کدام اهداف تجاری خود را برآورده می کنند. این یک کار رضایت بخش است و شما به چیزهای مختلفی که هنگام گرفتن MBA خود یاد گرفته اید اعتماد خواهید کرد. همچنین ، به عنوان مدیر عملیات بازرگانی ، به لطف اشتغال کم و رشد شغل مورد انتظار ، از امنیت شغلی برخوردار خواهید شد.

مدیر پایگاه داده

مصرف کنندگان اغلب خرید می کنند ، قرار ملاقات ها و موارد دیگر را به صورت آنلاین انجام می دهند. وقتی افراد با مشاغل آنلاین ارتباط برقرار می کنند ، اطلاعات دیجیتالی را ارائه می دهند. به عنوان مدیر پایگاه داده ، مسئولیت این اطلاعات به عهده شما خواهد بود. برای جلوگیری از نقض داده ها و اطمینان از حفظ حریم خصوصی مشتریان ، از آن محافظت می کنید. شغل شما همچنین شامل سازماندهی داده ها است ، بنابراین شرکت شما می تواند از آنها استفاده کند. تقاضا برای مدیران پایگاه داده در حال افزایش است و نرخ بیکاری پایین به معنای انتظار امنیت شغلی است. همچنین شما این فرصت را خواهید داشت تا در مدیریت پایگاه داده یک شرکت عظیم تلاش کنید. این کار  دستمزد کاملاً بالایی را داراست.

مدیر مالی

به عنوان فارغ التحصیل MBA ، شما احتمالاً فکر مالی دارید. با استخدام در سمت مدیر مالی می توانید از آن به نفع خود استفاده کنید. شما بودجه را کنترل کرده و سرمایه گذاری های شرکت خود را انتخاب خواهید کرد. با کمک شما ، شرکت شما پیشرفت خواهد کرد و پاداش خواهید گرفت. کارفرمایان تمایل دارند خیلی خسارت مدیران مالی را جبران کنند و نرخ بیکاری بسیار کم است. همچنین ، انتظار می رود تقاضا در دهه آینده یا بیشتر افزایش یابد ، به این معنی که فرصت ها بیش از هر زمان دیگری وجود خواهد داشت. و موارد خیلی بیشتر…

اینها فقط چهار نمونه از مسیرهای شغلی است که می توانید پس از کسب MBA خود طی کنید. همچنین می توانید به عنوان مدیر خدمات بهداشتی ، مدیر فناوری اطلاعات ، مدیر سیستم های رایانه ای و اطلاعات و موارد دیگر کار کنید. مدرک MBA شما درهای زیادی را باز می کند که گزینه های زیادی خواهید داشت. این کار یافتن شغلی را که دوست دارید آسان می کند. سپس ، می توانید یک حقوق عالی بدست آورید.

One Key Visa Inc. | All Rights Reserved