fbpx

برخی از بهترین دانشگاه‌های آمریکا در زمینه‌ی سرو غذا

برخی از بهترین دانشگاه‌های آمریکا در زمینه‌ی سرو غذا

برخی از بهترین دانشگاه‌های آمریکا در زمینه‌ی سرو غذا:

کدام دانشگاه‌ها بهترین سیستم سرو غذا را دارند؟

کتاب غذای روح است، خوب این درست اما غذای جسم هم مهم است دیگر، بالا بریم پایین بیاییم نمی‌توانیم خودمان را از غذای جسم محروم کنیم، رژیم خوب است، اما رژیم چاقی از هر رژیم دیگری بهتر است! چه می‌گویند؟ آدم هر چی چاق‌تر دزدیدنش برای آدم‌ربایان سخت‌تر؟

پس به دلیل امنیت خودمان است که نمی‌توانیم دست از غذا خوردن بکشیم و نه چیزی بیش‌تر از این!

کشور آمریکا یکی از مراکز رستوران‌های معروف و غذاهای لذیذ دنیاست، به عبارتی در این کشور هر نوع غذایی از سنتی ایرانی و ترکی گرفته تا غذاهای ایتالیایی و فرانسوی را می‌توانید امتحان کنید. کالج‌ها و دانشگاه‌های آمریکا هر روز منوی گسترده‌ای از غذاهای متنوع را به دانشجویان خود پیشنهاد می‌دهند و استفاده از امکانات دانشگاه برای شماهایی که به دنبال متعادل کردن هزینه‌های زندگی در آمریکا می‌گردید انتخاب مناسب‌تری خواهد بود، امروز می‌خواهیم با دانشگاه‌هایی آشنا شویم که بهترین سلف ها و بهترین تنوع‌های غذایی را در اختیار دانشجویان خود قرار می‌دهند، اگر آماده‌اید با ما همراه باشید:

  • James Madison University:

شهر و ایالت: هریسون برگ، ویرجینیا

این دانشگاه با بیش از 28 رستوران و کافه پاسخگوی هر سلیقه‌ی غذایی‌ای هست. رستوران‌های معروفی مثل Chick-fil-A, Panda Express, Starbucks هم در این دانشگاه شعبه دارند. در ضمن اگر حوصله نداشتید خود به رستوران بروید می‌توانید از همان خوابگاه، کتابخانه، یا هرکجا که هستید غذا سفارش دهید تا با ربات‌های starship برایتان ارسال شود، ارسال غذا با ربات؟ به‌حق چیزهای نشنیده، قرن 21 و عصر تکنولوژی است دیگر!

 

  • Washington University in St. Louis:

شهر و ایالت: سنت لوئیس، میزوری

دانشگاه واشینگتن در سنت لوئیس با بیش از 11 رستوران در محیط دانشگاه، یکی از بهترین دانشگاه‌ها در این زمینه می‌باشد. شما در این دانشگاه همه نوع انتخابی، از سوشی گرفته تا همبرگر و قهوه و انواع اقسام کیک‌های خوشمزه خواهید داشت، زیبا نیست؟

 

  • Virginia Tech:

شهر و ایالت: بلَکزبِرگ، ویرجینیا

اگر از امکانات دانشگاه واشینگتن خوشتان آمد، صبر کنید و در مورد ویرجینیا تک هم بخوانید. بیش از 40 رستوران و 2 کامیون غذای سیار، خودتان فکرش را بکنید. دیگر هیچ‌چیز نیست که بخواهید و نتوانید بخورید، اگر آن زیبا بود این فوق‌العاده است!

 

  • University of South Carolina:

شهر و ایالت: کلمبیا، کرولینای جنوبی

بیش از 30 رستوران در فضای دانشگاه! مهم نیست طرفدار چه نوع غذایی هستید، از غذاهای سالم مثل انواع اقسام سالادهایی که فکرش را می‌کنید گرفته تا غذاهای چرب و پر کالری، اینجا همه نوع انتخابی دارید!

 

  • University of San Diego:

شهر و ایالت: سن دیگو، کالیفرنیا

غذاهای سالم، خوشمزه با مواد اولیه‌ی عالی! رستوران‌های کوچک و بزرگ با فضای دل‌نشین در محیط دانشگاه اشتهای شما را جند برابر می‌کند. در این دانشگاه می‌توانید غذاهای ملل مختلف را هم امتحان کنید. در ضمن در طول سال دانشگاه سن دیگو ایونت ها و فستیوال‌های غذایی مثل:

 beach bash, strawberry and avocado festivals

برگزار می‌کند که در آن‌ها می‌توانید غذاهای رایگان تست کنید!

 

 این دانشگاه‌ها تنها بخشی از دانشگاه‌های آمریکا با امکانات رفاهی عالی برای دانشجویان خود هستند، هر دانشگاه در زمینه‌ای خاص حرفی برای گفتن دارد!

One Key Visa Inc. | All Rights Reserved