fbpx

با شهر بوستون در آمریکا بیشتر آشنا شوید.

با شهر بوستون در آمریکا بیشتر آشنا شوید.

با شهر بوستون در آمریکا بیشتر آشنا شوید.

بوستون از بزرگترین شهر‌های ایالات متحده آمریکا و مرکز ایالت ماساچوست و بزرگترین شهر آن است. بوستون در سال ۱۶۳۰ میلادی توسط مهاجران پیوریتن تأسیس شد .بوستون  با نام مستعار Beantown شهری است که از لحاظ تاریخی در آمریکا بسیار اهمیت دارد. 

آب و هوای بوستون

بوستون شهری چهار فصل است اما در اکثر سال نیاز به پوشیدن لباس ضخیم وجود خواهد داشت؛ زمستان‌های بوستون معمولا بسیار سرد است و تابستان‌ها هوا گرم می‌شود. ویژگی متمایز کننده بوستون با دیگر شهرهای ایالت متحده آمریکا این است که همه جای آن ردی از تاریخ،  ورزش، هنر و موسیقی و دانش را می توان یافت. 

مراکز علمی بوستون

دانشگاه‌های معتبر مانند هاروارد، تیم‌های مطرح ورزشی و محله‌های بسیار جذاب مانند کمبریج، هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کنند. دانشگاه هاروارد که از معروفترین و معتبرترین دانشگاه های جهان است در این شهر قرار دارد.

شهری که از لحاظ علمی و پژوهشی در سطح جهانی بسیار معتبر و مطرح است و مراکز تحقیقاتی و پزشکی بزرگ و معتبری در این شهر قرار دارند. با داشتن 125 دانشگاه، بوستون یک شهر دانشگاهی و آکادمیک به شمار می آید.

بیش از 250،000 دانشجو در دانشگاههای بوستون به تحصیل اشتغال دارند. موسسه فناوری ماساچوست، دانشگاه بوستون، دانشگاه نورث ایسترن، دانشگاه تافتز، کالج موسیقی برکلی از دیگر مراکز معتبر علمی این شهر هستند.

اکثر مردم بوستون ورزش را به طور جدی دنبال می کنند و تنها تماشاگر فعالیت های ورزشی نیستند . تیم های ورزشی مطرحی مانند بوستون سلتیکز در این شهر هستند. مسابقات دو ماراتون بوستون شهرت جهانی دارد.

جاذبه های شهر بوستون

علاقمندان به تاریخ در این شهر گزینه های بی نظیری برای دیدن دارند از جمله بیکن هیل (Beacon Hill)،آکواریوم نیو انگلند، خیابان نیوبری، برج پرودنشال سنتر، موزه‌ی هنرهای زیبا بوستون یا MFA، مؤسسه‌ فناوری ماساچوست (MIT)،محله‌ی نورث اند ،، پارک تاریخی بوستون ،رودخانه چارلز.

اشتغال در بوستون

با توجه به فعالیت شرکت های مشهوری مانند گوگل ، آمازون و مایکروسافت یافتن یک شغل با درآمد مناسب از عمده ترین دلایل جذب مهاجران و دانشجویان بین المللی از سراسر جهان به بوستون می باشد. در این منطقه ، حقوق و دستمزد در بعضی مواقع باعث می شود که هزینه های زندگی بالاتر ارزش آن را داشته باشد. سه صنعت برجسته در بوستون فناوری ، امور مالی و علوم زیستی هستند. 

هزینه های زندگی در بوستون

بوستون شهر گرانی برای زندگی است و هزینه های مرتبط با مسکن و خدمات درمانی در آن از شهرهای دیگر آمریکا بالاتر  است اما  حقوق و دستمزد هم در بوستون نسبتاً زیاد است. بوستون مکانی فوق العاده برای لذت بردن از غذا و نوشیدنی است ؛رستوران های زیادی با انواع غذاهای مختلف مخصوصا غذاهای دریایی در بوستون وجود دارند.

One Key Visa Inc. | All Rights Reserved