fbpx

اپلیکیشن ها و وب‌سایت‌های رزرو هتل در آمریکا

اپلیکیشن ها و وب‌سایت‌های رزرو هتل در آمریکا:

مسافرت همیشه لذت خودش را دارد اما گاهی هزینه‌های سرسام‌آور مسافرت از تهیه‌ی بلیت گرفته تا پیدا کردن هتلی با قیمت مناسب می‌تواند ما را از سفر منصرف کند. امروز می‌خواهم به شماهایی که عاشق سفر هستید بگویم که نگران هزینه‌ها نباشید؛ با پیشرفت اینترنت شما می‌توانید با یک جست‌وجوی سریع مناسب‌ترین، ارزان‌ترین و بهترین هتل را پیدا کنید. بیایید با هم با برخی از وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن های رزرو هتل در آمریکا بیش‌تر آشنا شویم:

  1. Hotels.com:

این وب‌سایت منحصربه‌فرد به شما اجازه می‌دهد تا با اعمال چند فیلتر بهترین و مناسب‌ترین هتل را پیدا کنید و از تخفیفات آخرین لحظه بهره‌مند شوید.

  1. Booking.com:

این وب‌سایت احتمالاً یکی از آسان‌ترین وب‌سایت‌ها برای پیدا کردن هتل می‌باشد. یکی از خوبی‌های این برنامه این است که اگر به جایی سفر می‌کنید که زبان آن را درست نمی‌دانید، این برنامه خودش آدرس هتل موردنظرتان را به زبان محلی آن شهر نشان می‌دهد و شما می‌توانید به‌راحتی آن را به راننده تاکسی نشان دهید.

  1. Expedia:

Expedia یکی دیگر از وب‌سایت‌های عالی برای رزرو هتل می‌باشد. اگر برنامه‌ی Expedia را نصب کنید می‌توانید از تخفیفات نیز بهره‌مند شوید. علاوه بر آن شما به ازای هر رزروی که از طریق این برنامه انجام می دهید، امتیازی کسب می‌کنید.

  1. Marriott:

این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا از میان هزاران هتل، بهترین آن را انتخاب کنید، نظرات کاربران را بخوانید و با هر رزرو یک امتیاز بگیرید.

  1. Kayak:

با این برنامه می‌توانید نزدیک‌ترین و مناسب‌ترین هتل به مقصد مورد نظر خود را پیدا کنید، امتیاز کاربران را ببینید و چندین امکانات دیگر.

 

برنامه‌های دیگر:

  1. Trivago.com

  2. HotelsCombined.com

  3. Google.com/travel/hotels

  4. Agoda.com

  5. Tripadvisor.com

دقت داشته باشید که پیش از رزرواسیون حتما با هتل مورد نظر تماس بگیرید، از قیمت و سایر اطلاعات نوشته شده در این وب سایت ها اطمینان حاصل کنید.

 

One Key Visa Inc. | All Rights Reserved