fbpx

اهمیت انتخاب درست دانشگاه برای دانشجویان بین‌المللی

اهمیت انتخاب درست دانشگاه برای دانشجویان بین‌المللی:

 

آیا مهم است کدام دانشگاه را انتخاب می‌کنم؟ تأثیری هم دارد؟

 

البته که تأثیر دارد. دانشگاه دری است که شما را به مرحله‌ی بعد راهنمایی می‌کند، نمی‌خواهم بگویم تمام آینده‌ی شما به دانشگاه منتخبتان بستگی دارد اما فکر کنم همگی می‌توانیم به این توافق برسیم که بخش مهمی از زندگی آینده‌ی شما به این موضوع بستگی خواهد داشت. محلی که شما در آن مشغول به تحصیل می‌شوید حوادث زندگی شخصی و حرفه‌ای شما را تحت تأثیر خود قرار خواهد داد که اخذ ویزای آمریکا نیز یکی از آن‌ها می‌باشد.

 

  • تأثیر در زندگی حرفه‌ای:
  1. دانشگاهی که انتخاب می‌کنید بر روی شغل و محلی که در آن مشغول به کار می‌شوید تأثیر می‌گذارد چرا که پیشینه‌ی تحصیلی یکی از مهم‌ترین قسمت‌های رزومه می‌باشد.
  2. دانشگاه مناسب برابر است با شغل مناسب.
  3. امنیت شغلی مهم است. در هنگام تعدیل نیرو افرادی که مدارک بالاتر از دانشگاه‌های بهتر دارند بهتر می‌توانند شغل خود را حفظ کنند (البته مهارت شما نیز مهم است)
  4. می‌توانید درآمد بیش‌تری به دست بیاورید. علاوه بر مهارت، مدرک و دانشگاهی که در آن تحصیل کرده‌اید می‌توانند درآمد بیش‌تری را به سمت شما بیاورند.
  5. در وضعیت بد اقتصادی، افرادی که مدارک بهتر از دانشگاه‌های بهتر دارند، راحت‌تر می‌توانند شغلی مناسب خود پیدا کنند.

 

  • تأثیر در زندگی شخصی:
  1. انتخاب دانشگاه مناسب به شما اعتمادبه‌نفس بیش‌تری خواهد داد. هنگامی که بدانید انتخاب شما بهترین انتخاب بوده است باور خواهید داشت که آینده‌ای روشن در مقابل شما خواهد بود.
  2. انتخاب دانشگاه مناسب مهارت‌های شما را بهبود می‌بخشد.
  3. دانشگاه مناسب احتمال دل‌تنگی برای خانه و خانواده را در شما کاهش می‌دهد.
  4. به شما اجازه می‌دهد تا دوستانی پیدا کنید که شبیه به خودتان هستند و هدف مشترکی دارند. این نوع دوستان می‌توانند شما را در راه رسیدن به اهدافتان یاری کنند.

 

ما این جا در وان کی ویزا به شما کمک می‌کنیم تا بهترین دانشگاه مناسب خودتان را پیدا کنید و آینده‌ی خود را بسازید.

 

 

 

One Key Visa Inc. | All Rights Reserved