fbpx

انتقال حواله ارزی بین المللی در آمریکا و روش های آن

انتقال حواله ارزی بین المللی در آمریکا و روش های آن

حواله کردن ارز از ایمن ترین روش های انتقال پول، در مبالغ زیاد به بانک های خارج از کشور آمریکا می باشد. شبکه بانکی موسوم به SWIFT پردازش و تایید حواله های ارزی بین بانک های خارجی را بر عهده دارد. برای انتقال بین المللی از آمریکا  باید اطلاعات بانکی گیرنده را بدانید. بانک ها مبلغی به عنوان کارمزد انتقال دریافت می کنند.

انتقال حواله های بین المللی به شیوه آنلاین هم در آمریکا امکان پذیر می باشد. برای این کار باید با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور وارد سامانه بانکی آنلاین خود شوید. اکثر بانک ها گزینه انتقال حواله دارند روی این گزینه کلیک کنید.ممکن است برخی از بانک ها حداقل و یا محدودیت برای سقف وجه برای انتقال در نظر گرفته باشند.مبالغ بالای پنج هزار دلار به تاییدیه بانکی نیاز دارد.

بعد از تایید هویت پیامی حاوی کد دسترسی به تلفن همراه شما ارسال می شود که کد را زده و وارد شوید.

اطلاعاتی که از گیرنده نیاز است بدانید این موارد می باشند:

  • نام و آدرس کامل بانک گیرنده.
  • نام ، آدرس و نام گیرنده. 
  • شماره حساب گیرنده یا شماره حساب بین المللی بانک .(IBAN)
  • کد SWIFT / BIC بانک گیرنده.

بانک ها در هر جای جهان ممکن است با هم متفاوت باشند. نوع شماره حساب بستگی به بانک مبدا گیرنده دارد.

مقدار ارز برای انتقال را مشخص کنید. ارز کشور گیرنده نمایش داده می شود. اگر می خواهید ارز را به یک ارز خاص تبدیل کنید از منوی کشویی نمایش داده شده می توانید انتخاب کنید. اگر ارز گیرنده را نمی دانید می توانید به دلار آمریکا یا کانادا ارز را ارسال کنید. بیشتر بانک ها در آمریکا هزینه انتقال بین المللی را  بین 20 تا 30 دلار برای هر انتقال می گیرند. در آخر باید کارمزد بانک خود را برای پردازش حواله بین المللی پرداخت کنید. بانک گیرنده هم ممکن است برای پردازش انتقال مبلغی بین 10 تا 20 دلار کارمزد کسر کند.

از گزینه های آنلاین برای انتقال وجه در آمریکا،  PayPal یا OFX هستند  که  خدمات  و هزینه های معقولی را برای نقل و انتقالات بین المللی دریافت می کنند که می توانید استفاده کنید. Western Union هم یکی دیگر از گزینه های آنلاین می باشد. هزینه های وسترن یونیون، کمتر از کارمزد دریافتی توسط بانک می باشد . حدود 10 تا 15 دلار برای هر انتقال.

اگر از سرویس خارج از کشور مانند Western Union به جای بانک خود استفاده کنید، ممکن است زمان انتقال بیشتر باشد.

مدت زمانی که انتقال طول می کشد را از بانک خود بپرسید، اغلب مدت زمانی که به طول می انجامد بین دو روز کاری می باشد. در سامانه بانکی خود در گزینه پیگیری وضعیت حواله را می توانید مشاهده کنید.

One Key Visa Inc. | All Rights Reserved