fbpx

چرا آمریکا را برای مهاجرت انتخاب کنید؟

مهاجرت به امریکا

چرا آمریکا را برای مهاجرت انتخاب کنید؟

ایالات متحده بیشتر از هر کشور دیگر جهان، پذیرای مهاجران می باشد؛ به طوری که سالانه بیشتر از 1 میلیون نفر مهاجر برای شروع زندگی جدید وارد این سرزمین می شوند.

درآمریکا فرصت هایی وجود دارد که در جای دیگر پیدا نخواهد شد. اگر مقصد انتخابی شما برای مهاجرت این کشور می باشد برخی از مهمترین دلایلی که تاییدی بر درستی انتخاب شماست را با هم در این مطلب مرور خواهیم کرد.دلایلی که شما را بیش از پیش علاقمند خواهد کرد.

دارا بودن برترین سیستم آموزش در ایالات متحده

در امریکا بیشترین از دیگر کشورها؛ هزینه و اعتبار و بودجه به آموزش و پرورش اختصاص پیدا می کند، این خود یکی از دلایلی است برای مهاجرینی که با سودای موفقیت های بزرگ علمی و آموزشی در سطح جهانی راهی امریکا خواهند شد چرا که درهای بسیاری به روی آنها گشوده خواهد شد.

اگر تحصیلات دبیرستان و دانشگاه خود را به اتمام رسانده اید هم می توانید در مقاطع مختلف تحصیلی بالاتر در بهترین دانشگاه ها تحصیل کنید. آیا از دشواری های مسیر مهاجرت دچار ترس و نگرانی هستید؟در امریکا چیزی برای نگرانی وجود ندارد. از جامعه ی دانشجویی امریکا حدود 20 درصد را مهاجرین تشکیل می دهند پس شما تنها نیستید .

چرا تعداد زیادی از مهاجران در ایالات متحده به دانشگاه می روند؟

این کشور دارای بیشترین تعداد دانشگاه با بالاترین سطح علمی در رده ی جهانی است.به طوری که که از هر 10 دانشگاه برتر 8 تای آن ها در امریکا هستند. تعدادی از این دانشگاه ها عبارتند از:

دانشگاه هاروارد؛ موسسه تکنولوژی ماساچوست؛ دانشگاه استنفورد؛ دانشگاه کالیفرنیا-برکلی؛ انستیتوی فناوری کالیفرنیا؛ دانشگاه کلمبیا
دانشگاه پرینستون؛ دانشگاه واشنگتن و…

تحصیل در دانشگاه های امریکا با قدرت بالای سیستم اموزشی که دارد در هر جای جهان معتبر و ارزشمند می باشد و این ویژگی برای فرد در حیطه اشتغال در حرفه اش متمایز کننده خواهد بود.

فرصت های شغلی در ایالات متحده

سرزمین فرصت ها ؛ عنوانی که به خوبی به ایالات متحده امریکا داده می شود چون مردم در اینجا گزینه هایی برای انتخاب خواهند داشت که آن ها را در سرزمین های خود نمی توانستند به دست بیاورند. به دست اوردن شغل با در آمدهای بیشتر و بهتر یکی از این موارد است. شغل های سطح پایین هم دراینجا درآمدهای بالایی دارند. در امریکا فرد می تواند با درامد بالایی که به دست می اورد علاوه بر مراقبت از خود و خانواده اش؛ از خانواده خود در کشور مادری اش نیز حمایت مالی کافی داشته باشد.

اما یافتن یک شغل پر در آمد تنها دلیل مهاجرت به امریکا نیست. آمریکا فرصتی فوق العاده برای سرمایه گذاری و کار آفرینی می باشد. افراد زیادی برای شروع کسب و کار و بیزینس خود به امریکا مهاجرت می کنند.چرا که بر این موضوع واقفند که در آمریکا با سخت کوشی و مهارت می توانند تجارت موفقی را تجربه کنند.

اگر رویای شغلی پر درآمد دارید برای تحقق آن کافی است راهی آمریکا شوید.

شما تا زمان بازنشستگی برای این کار شانس خواهید داشت. در امریکا برای دوران بازنشستگی مهاجران هم برنامه های مالی مناسب در نظر گرفته می شود؛ اگر از کار کردن در دوران پیری خود نگرانید امریکا می تواند به شما فرصت آزادی بیشتری بدهد.

بسیاری از مهاجران با ویزای کار سالها در امریکا به کار اشتغال دارند و پس از پایین دوران کاری می توانند بازنشسته شوند و از مزایای تامین اجتماعی بازنشستگی بهره ببرند؛ مبلغ دریافتی هر فرد به مدت زمانی که کار کرده است بستگی دارد که می تواند پشتوانه ی مناسبی برای ایام بازنشستگی اش باشد. اما به عنوان یک مهاجر قانونی؛ این تنها راه سپری کردن یک بازنشستگی لذت بخش در امریکا نیست؛ اگر واجد شرایط SSI یا دریافت درآمد امنیتی شوید، فرصت مناسبی برایتان خواهد بود.

سالها پیش درنیویورک تایمز زندگی مهاجری به نام هو یین پنگ منتشر شده بود که این مهاجر 74 ساله در حال از دست دادن سرمایه ای بود که به سختی تا ان سن به دست آورده بود.به پیشنهاد همکارانش برای SSI درخواست می دهد.بعد از گذشت سه سال در ایالت متحده او چکی دریافت کرد که ماهانه با کل سرمایه اش برابری می کرد. مردم زیادی در کشورهای خود از امنیت شغلی برابر برخوردار نیستند. وقتی در مورد آزادی در امریکا صحبت می شود بخشی از آن به معنای آزادی مالی می باشد.

سرزمین آزاد فرصت ها را ایجاد می کند

ایالات متحده آمریکا مکانی شگفت انگیز برای مهاجران است. این کشور چه با تحصیلات ، شغل با درآمد بهتر و چه از لحاظ حمایت در هر سنی که به آن نیاز دارید فرصت های زیادی را برای شما به وجود می آورد. امریکا سرزمین فرصتهاست.

One Key Visa Inc. | All Rights Reserved