fbpx

آشنایی با فرهنگ آمریکایی

آشنایی با فرهنگ آمریکایی

آشنایی با فرهنگ آمریکایی

مهاجرت به کشور آمریکا می تواند بسیار هیجان انگیز باشد. شما در کشوری پا می گذارید که  خیلی چیزها درباره اش 

نمی دانید و با تعامل با افراد آن جامعه می توانید به شناخت برسید، از آداب و رسوم و قوانین مخصوص آنها مطلع شوید.

ممکن است مردم عاداتی داشته باشند که پیش از آن شما از وجود آنها بی خبر بوده اید. در این مطلب با بخشی از فرهنگ مردم آمریکا آشنا می شویم که دانستن آنها باعث می شود زمانی که شما در محیط آمریکا قرار گرفتید خیلی  شوک نشوید و در بسیاری مواقع به کارتان بیاید.

ارتباط چشم در چشم

اگر در آمریکا برای مصاحبه تحصیلی یا کاری در یک محیط وارد شدید از ارتباط چشمی با مصاحبه کننده غافل نشوید.

در آمریکا برخلاف جاهای دیگر این نوع ارتباط نه تنها ناخوشایند که بسیار هم با اهمیت تلقی می شود.

نوشیدن قهوه در کافه

در آمریکا مردم برای نوشیدن قهوه یا خوردن وعده های غذایی به رستوران ها می روند و به نوعی جزیی از فرهنگشان  به حساب می آید. در کل یکی از سرگرمی های آمریکایی ها خوردن غذا در بیرون از خانه است نه به دلیل راحتی فقط به این دلیل که این کار برایشان  سرگرم کننده  و جذاب است.

 اندازه SUPER SIZE  همه چیز را می خواهند. اندازه های رایج در آمریکا با بزرگ و بزرگتر و بزرگترین  شناخته می شود.

حفظ حریم خصوصی در آمریکا 

ممکن است شما با افرادی در آمریکا صمیمی شوید و رابطه دوستانه داشته باشید؛ اما باید بدانید که آمریکایی ها به حفظ حریم خصوصی خود خیلی حساس بوده و پرسیدن سوالات شخصی مثل اطلاع از حقوق و دستمزد در آنجا رایج نیست.

وجود تنوع در آمریکا 

ایالات متحده آمریکا مانند ظرف بزرگی است که فرهنگ های متنوع جهان را در خود ذوب کرده است. 

ایالات متحده اغلب گلدان ذوب نامیده می شود زیرا مردم بسیاری از  زمینه ها و فرهنگ های مختلف در آن گرد هم می آیند و عقاید، ارزش ها و سنت های بسیار متنوعی وجود دارد.

باز کردن هدایای در مقابل شخصی که کادو اهدا کرده است در آمریکا بسیار متداول است..

وقت شناسی و منظم بودن عادتی است که اکثر آمریکایی دارند. دیر کردن در قرارهای ملاقات از نظر آمریکایی ها بسیار ناپسند است. پول و زمان در تفکر آمریکایی با هم برابری می کنند.

توجه به ورزش های گروهی  در آمریکا

آمریکایی ها اکثر به ورزش علاقمند بوده و خود به فعالیت ورزشی می پردازند. بیس بال و فوتبال و بسکتبال از ورزش های پر طرفدار بین آمریکایی ها است. از تفاوت های آمریکا با دیگر کشورها این است  که علاقه به فوتبال در اولویت های نخست مردم نیست.

گپ کوتاه

ممکن است در مترو یک آمریکایی با شما درباره آب و هوا صحبت کند. به این نوع ارتباط که به گفتگوهای کوچک  شهرت دارد ممکن است برای کسانی که از فرهنگ های دیگر در آمریکا هستند عجیب به نظر برسد اما حرف زدن درباره مسائلی مانند آب و هوا. شوهای تلویزیونی  بسیار رایج است. از مصداق های آن می توان صحبت کردن مردم در تاکسی درباره اتفاقات روز  را نام برد.

One Key Visa Inc. | All Rights Reserved