fbpx

آشنایی با شهر کمبریج آمریکا

آشنایی با شهر کمبریج آمریکا

آشنایی با شهر کمبریج آمریکا 

دانشگاه ام آی تی آمریکا برترین دانشگاه جهان در شهر کمبریج در ایالت ماساچوست آمریکا واقع شده است. شهر کمبریج جزو شهرهای شمال شرقی ایالات متحده آمریکا شمرده شده و به افتخار دانشگاه کمبریج انگلستان به این نام خوانده می‌شود. 

این شهر در مجاورت رودخانه چارلز واقع شده است. دانشگاه هاروارد و دانشگاه ام آی تی در این شهر قرار دارند. شهر کمبریج بخشی از منطقه شهری بزرگ بوستون محسوب می‌شود. کمبریج پنجمین شهر بزرگ ایالت ماساچوست آمریکا است.

شهر میدان ها

 شهر کمبریج به شهر میدان‌ها نامیده می‌شود. تعداد زیادی از میدان‌های معروف آمریکا و جهان در این شهر قرار دارند. میدان کندال در مجاورت دانشگاه ام آی تی، میدان مرکزی، میدان هاروارد، میدان پورتر، میدان اینمان و میدان لکمر جزو میدان‌های معروف کمبریج هستند.

آب و هوای کمبریج

 شهر کمبریج دارای آب و هوای گرم در تابستان است. متوسط دما در ماه ژانویه منفی ۳ درجه سانتیگراد است. این شهر چهار فصل محسوب می‌شود.

شهر دارای ساختمانها و بناهای تاریخی زیادی است که از قرن نوزدهم و بیستم برجای مانده است. انواع موزه‌ها، گالری های هنری، کلاب‌های موسیقی، پارک ها و مراکز تفریحی در شهر برای استفاده شهروندان و دانشجویان دانشگاه ام آی تی در دسترس است. 

دو تا از برترین دانشگاه‌های جهان ، هاروارد و ام آی تی در این شهر قرار دارند و سیستم آموزشی بسیار با کیفیت و قوی برای دانشجویان وجود دارد.حدود ۱۲ درصد از کارمندان شهر کمبریج متعلق به دانشگاه هاروارد و ۸.۸ درصد در دانشگاه ام آی تی فعالیت دارند. دانشجویان دانشگاه ام آی تی علاوه بر فرصت تحصیل در دانشگاه برتر جهان، امکان زندگی در یکی از شهرها و کشورهای برتر جهان را تجربه می‌نمایند.

حمل و نقل کمبریج

 سیستم حمل و نقل عمومی مدرن و پیشرفته شهر شامل اتوبوس، قطار، دوچرخه و تاکسی در همه جای شهر وجود داشته و جاده‌ها و بزرگراه‌های متعددی در شهر کمبریج وجود دارد. 

One Key Visa Inc. | All Rights Reserved